خبر فوری

 
 
دستگیری شش تن از شیعیان کوهات به جرم ناکرده حلقه ای از زنجیر سرکوب برنامه ریزی شده علیه شیعیان
کد خبر :693089962

18:47 1399/06/31


برچسب ها : پلیس کوهات, تفرقه, تفرقه افکنی, تفرقه گرایی, خیبر پختون خوا, دستگیری, شیعه, هیئت حاکمه پاکستان, کوهات,

شش تن از شیعیان شهر کوهات که در اعتراضات، علیه اقدامات غیر قانونی سازمان های امنیتی در زمینه ربایش شیعیان شرکت کردند، پلیس شهر کوهات با پرونده سازی دروغین آنها را به جرم تیراندازی به مسجد دستگیر کرده است.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| درپی ادامه روند جریان طرح ریزی شده هیئت حاکمه برای سرکوب کردن مذهب شیعه در پاکستان، شیعیان این کشور با پرونده سازی ها به اتهامات دروغین علیه خود مواجه هستند. طبق گفته منابع موثق شیعه، سخنرانی آصف علوی ذاکر شیعه علیه اصحاب پیامبر اکرم (ص) نیز که با برطرف کردن محدودیت علیه سخنرانی او در کشور از جانب هیئت حاکمه صورت گرفته شد و از علل مهم تشدید تفرقه گرایی و اقدامات خشونت آمیز علیه شیعیان در پاکستان است بخشی از اقدامات طرح ریزی شده سردمداران پاکستان علیه شیعیان به شمار می رود.

روز گذشته کامران علی و فرهاد علی ساکن چکر کوت، محمد ایاز ساکن علی زئی، وجاهت حسین ساکن شیر کوت، محمد نواز ساکن استرزئی پایان و نصیب علی ساکن هنگو شش تن از شیعیان شهر کوهات که در اعتراضات، علیه اقدامات غیر قانونی سازمان های امنیتی در زمینه ربایش شیعیان شرکت کردند، پلیس شهر کوهات با پرونده سازی دروغین آنها را به جرم تیراندازی به مسجد دستگیر کرده است، درحالیکه معترضان شیعه از پلیس خواستند تا با بررسی تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته مسجد، آن را منتشر کند.

ارسال نظر

 
1