خبر فوری

 
 
دستگیری شش تروریست از دهلی هند و خنثی سازی عملیات
کد خبر :932529589

14:04 1400/06/24


برچسب ها : پلیس دهلی نو, دستگیری تروریست ها, سازمان اطلاعات پاکستان, کشف مواد منفجره,

بخش ویژه پلیس دهلی مدعی است طی عملیاتی بزرگ توانسته شش نفر از اعضای سازمان جاسوسی پاکستان موسوم به ISI و شبکه زیرین را دستگیر کند، همچنین ادعاها حاکی از آن است دو تن از تروریست های مذکور در پاکستان آموزش دیده اند


 

دهلی: به گزارش راز نیوز| بخش ویژه پلیس دهلی مدعی است طی عملیاتی بزرگ توانسته شش نفر از اعضای سازمان اطلاعات پاکستان موسوم به ISI و شبکه زیرین را دستگیر کند، همچنین ادعاها حاکی از آن است دو تن از تروریست های مذکور در پاکستان آموزش دیده اند.

گفتنی است مقادیر سنگین اسلحه و مواد منفجره از افراد مذکور کشف شده است.

به گفته منابع، پلیس ویژه دهلی با همکاری  گروه مبارزه با تروریسم توانست طی عملیات تفتیشی در منطقه پریاگ راج تروریست های مذکور را را دستگیر کند.

به گفته منابع پلیس، افراد مذکور در شهر های مختلف کشور به دنبال توطئه و گسترش ناامنی بوسیله به طرح بزرگ بودند، به دنبال افشای این موضوع بخش ویژه پلیس دهلی به همراه گروه مبارزه با تروریسم هند توانست همه تروریست ها را دستگیر کند این در حالیست که این افراد قصد داشتند افراد با نفوز و مشهور کشور را نیز هدف قرار دهند.

لازم به ذکر است، پلیس توانست طی بازجویی از متهمان چندین سرنخ اصلی را کشف کند، افراد مذکور قصد داشتند با بمب گذاری در شهر های بزرگ رعب و وحشت ایجاد کنند، آنها همچنین با هدف قرار دادن افراد مشهود به دنبال تشویش در اوضاع کشور بودند.

به گفته منابع، افراد مشهود مورد هدف شامل سیاستمداران و تعدادی مددکاران اجتماعی به همراه چند بازرگان بوده اند که پلیس تاکنون هویت آنها را فاش نکردن است.

ادعا می شود دو تروریست دستگیر شده در پاکستان آموزش دیده و با سازمان اطلاعات این کشور موسوم به ISI ارتباط نزدیکی داشته و از طریق شبکه زیرین حمایت می شدند.

همچنین ادعا می شود این افراد با برنامه ریزی کامل به هند فرستاده شده بودند تا در چندین شهر این کشور عملیات تروریستی انجام دهند.

ارسال نظر

 
1