خبر فوری

 
 
دستگیری سه تن از عناصر تروریستی لشکر جنگوی در کراچی
کد خبر :125285998

12:39 1398/05/30


برچسب ها : پاکستان, تروریست, تروریسم, سند, لشکر جنگوی, کراچی,

راجه عمر خطاب افسر سازمان ضد تروریستی پاکستان CTD در بیانی با اشاره به عملیات نیروهای این سازمان در شهر کراچی، ابراز داشت: موفق به دستگیری سه تن از عناصر لشکر جنگوی با نام های مرزا عمر فاروق بیگ معروف به وود، سید ذبیح الله معروف به طالبان و فضل رزاق معروف به رزاق شده ایم که این افراد در ترور نیروی پلیس و اقدامات تفرقه افکنانه نقش داشتند.

دستگیری سه تن از عناصر تروریستی لشکر جنگوی در کراچی
کد خبر :330780647

13:23 1398/04/13


برچسب ها : پاکستان, پلیس, ترور کننده, تروریست, تروریسم, شیعه, کراچی,

نیروهای سازمان اطلاعاتی و نیروی پلیس منطقه سولجر بازار طی عملیاتی مشترک در غرب کراچی، سه تن از جمله یک زن از عناصر تروریستی لشکر جنگوی را دستگیر و دو عدد کلت به همراه مقادیری گلوله و موتورسیکلت نیز کشف و ضبط کردند.


کراچی: به گزارش راز نیوز، نیروهای سازمان اطلاعاتی و نیروی پلیس منطقه سولجر بازار طی عملیاتی مشترک در غرب کراچی، سه تن از جمله یک زن از عناصر تروریستی لشکر جنگوی را دستگیر و دو عدد کلت به همراه مقادیری گلوله و موتورسیکلت نیز کشف و ضبط کردند. افراد دستگیر شده از گروه شیخ ممتاز (معروف به فرعون یا شهزاد) وابسته به لشکر جنگوی متهم به قتل نیروهای پلیس و ترور شیعیان هستند.
متهم شیخ ممتاز به همراه همدست خود احمد علی معروف به منا سه سال قبل از زندان شهر سکهر ایالت سند فرار کرده و در منزل یکی از هم سلولی های خود به نام افروز در شهر کراچی مخفی شده بود. نیروی ضد تروریسم از افروز جلیقه انتحاری کشف کرده بودند. مقیم معروف به شأن برادر ممتاز فرعون، افراد فراری را در منزل خانوم سکینه ناز سکونت داده بود. افراد پس از فرار از زندان، به سوی افغانستان گریختند.

 

 


متهمه طی اعتراف اذعان داشت: زین العابدین معروف به زیب (برادر خانوم سکینه ناز) نیز عضو تیم ترور کننده بود.
اسامی ممتاز معروف به فرعون و شهزاد، ممنون حسین معروف به سمیر، اریب، زین العابدین معروف به زیب، شأن معروف به مامو و احمد علی معروف به منا شامل فهرست دو تیم ترور کننده هستند.

 

 

ارسال نظر

 
1