خبر فوری

 
دستگیری سه تن از عناصر تحریک طالبان پاکستان به جرم ارسال فیش های اخاذی به موسسات تجاری و آموزشی
کد خبر :1130217139

14:54 1400/08/04


برچسب ها : CTD, اخاذی, اسلام آباد, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها,

ملک جمیل ظفر سرپرست ارشد دایره مبارزه با تروریسم طی گفتگو با اصحاب رسانه از دستگیری سه تن از عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان به جرم ارسال فیش های اخاذی به موسسات آموزشی و تجاری در اسلام آباد خبر داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| ملک جمیل ظفر سرپرست ارشد دایره مبارزه با تروریسم طی گفتگو با اصحاب رسانه با بیان اینکه سه تن از عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان به جرم ارسال فیش های اخاذی به موسسات آموزشی و تجاری در اسلام آباد، دستگیر شده اند، افزود: به موسسات آموزشی و تجاری در اسلام آباد فیش های اخاذی ارسال شد که دارای متن تهدید آمیز در صورت عدم پرداخت مبالغ خواسته شده بود، سپس عملیات جستجوی این افراد را آغاز کردیم، در فیش های اول و دوم هرکدام مبلغ 300 میلیون، سوم 150 میلیون و چهارم و پنجم هرکدام 50 میلیون روپیه خواسته شده بود، متهمان با ردیابی تماس دستگیر شده اند. در فیش های ارسالی تهدید شده بود که در صورت عدم پرداخت مبالغ، افراد و موسسات هدف انفجار قرار خواهند گرفت.

در این عملیات متهم مرکزی به اسم بخت شیرین فرزند سلطان زرین، جان عالم فرزند جام و محمد علی فرزند عاقل بادشاه که از عناصر وابسته به گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان هستند دستگیر شده اند.

براساس گزارش، یک فیش به همراه تهدید به ستوان یکم دایره مبارزه با تروریسم CTD نیز ارسال و علاوه بر تهدید به عواقب جدی، گفته شد که ما پسر یوسف رضا گیلانی را از بین جمعیت ربوده بودیم.

متهم مرکزی بخت شیرین فرمانده سوات گروه تروریستی تحریک طالبان نیز بوده است، وی پس از سوات به مدت 2 سال به عنوان یک گنگستر در کشمیر مشغول به کار بود.

ارسال نظر

 
1