خبر فوری

 
 
دستگیری دو مهاجم افغانستانی که در حملات علیه پلیس پاکستان نقش داشتند
کد خبر :895204173

17:13 1399/04/06


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, پلیس, حمله, سازمان مبارزه با تروریسم,

سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان ساعت 1 شب گذشته طی عملیاتی علیه منزلی در منطقه گولره پایتخت پاکستان دو تن از عناصر مهاجم تبعه افغانستان به اسم سجاد معروف به چوچو و نور محمد ملقب به نورمی از عاملان حمله به نیروی پلیس را دستگیر کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان ساعت 1 شب گذشته عملیاتی علیه منزلی در منطقه گولره پایتخت پاکستان انجام داد که عناصر تروریستی با اطلاع از حضور نیرو های پلیس، به سوی نیروی پلیس آتش گشودند، در این بین دو تن از عناصر به دلیل تاریک بودن محوطه موفق به فرار شدند در حالیکه دو فرد دیگر به اسم سجاد معروف به چوچو و نور محمد ملقب به نورمی از اتباع افغانستان توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

سخنگوی سازمان مبارزه با تروریسم، ابراز داشت: از محل عملیات 5 عدد بمب دست ساز، 2 عدد کلت کمری و دیگر مهمات کشف کرده ایم. متهمان دستگیر شده در حمله به ایست بازرسی ترنول و شهادت محسن ظفر و سجاد احمد از افسران پلیس نقش داشتند، همچنین متهمان به عملیات دیگری در خیابان جی پی که منجر به جان باختن 2 تن از دیگر نیرو های پلیس شده بود نیز اعتراف کرده اند. سخنگو افزود: عملیات جستجو برای دستگیری دو تن از دیگر متهمان ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1