خبر فوری

 
دستگیری دو مظنون در پی عملیات تروریستی داعش در مسجد امامیه پیشاور
کد خبر :560837864

14:07 1400/12/15


برچسب ها : انتحاری, انفجار انتحاری, بمبگذار انتحاری, پیشاور, تروریست های داعش, تیم تحقیقات ویژه, داعش خراسان, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری, دستگیری تروریست ها, عملیات تروریستی, گروه تروریستی داعش, مظنون به تروریست,

به گفته منابع، اطلاعات شناسایی تسهیل گران حادثه انفجار شهر پیشاور ایالت خیبر پختون خوا، توسط تیم تحقیقات ویژه دایره مبارزه با تروریسم (CTD) تکمیل شده است.


 

پیشاور: به گزارش راز نیوز | به گفته منابع، اطلاعات شناسایی تسهیل گران حادثه انفجار شهر پیشاور ایالت خیبر پختون خوا، توسط تیم تحقیقات ویژه دایره مبارزه با تروریسم (CTD) تکمیل شده است.

منابع گفتند: تروریست بمب گذار انتحاری به همراه دو عنصر گروه تروریستی داعش خراسان توسط خودرو سه چرخه رکشا از منطقه روستایی خود را به محل مورد نظر رساندند. همچنین این شبکه تروریستی در حمله به پاسگاه پهندو نیز نقش داشتند.

چندین دستگیری مهم در زمینه پرونده انفجار در پیشاور صورت گرفته است و عملیات برای دستگیری عناصری که به تسهیل گران خدمات و کمک ارائه کردند، در جریان است.

به گفته منابع مطلع، تروریست بمب گذار پیش از اجرای عملیات انتحاری در مسجد امامیه، با استفاده از اسلحه کلت 9 میلی متری علیه نیروهای پلیس اقدام به تیراندازی کرد که در همین حال، تیم تحقیقات ویژه در محل حادثه هفت عدد فشنگ کشف کردند.

در ادامه، پلیس و تیم تحقیقات مشترک CTD اظهارات مجروحان را ضبط و دوربین های مداربسته نصب شده در مناطق مختلف را مورد بررسی قرار داده و از استعمال بلبرینگ در ژاکت انتحاری تروریست مذکوره خبر دادند.

همچنین بر اثر این عملیات تروریستی، دایره مبارزه با تروریسم 2 مظنون را دستگیر کرد

ارسال نظر

 
1