خبر فوری

 
 
دستگیری دو متهم از کراچی به جرم دست داشتن در قتل های هدفمند
کد خبر :815089446

16:49 1399/04/14


برچسب ها : ترور کننده, کراچی,

رنجرز و نیروی پلیس کراچی طی عملیاتی مشترک بر پایه اطلاعات سازمان های امنیتی، محمد دانش اقبال ملقب به هکله و سید نعیم حیدر معروف به برا را به جرم دست داشتن در ترور عضو حزب پاک سرزمین PSP دستگیر کرده است.


کراچی: به گزارش راز نیوز| رنجرز و نیروی پلیس کراچی طی عملیاتی مشترک بر پایه اطلاعات سازمان های امنیتی، محمد دانش اقبال ملقب به هکله و سید نعیم حیدر معروف به برا را به جرم دست داشتن در ترور عاصم محمد خان عضو حزب پاک سرزمین PSP که در منطقه لیاقت آباد شماره 10 مورخ 12 تیر هدف قرار گرفته بود دستگیر کرده است. براساس گزارش، پس از این ترور، شکایت نامه ای علیه مهاجمان ناشناس در کلانتری شریف آباد ثبت شد. پس از آن، رنجرز ایالت سند با اطلاع از این پرونده، تیم تحقیقاتی برای جستجوی متهمان را تشکیل داد که این تیم در زمان کمتر از 48 ساعت، دو متهم را دستگیر و از آنها سلاح کلت استفاده شده در عملیات را کشف و ضبط کرده است، درحالیکه متهم سوم فرار کرده و عملیات جستجو برای دستگیری وی نیز آغاز شده است.

 

درپی بازجویی صورت گرفته، سید نعیم ملقب به برا اعتراف کرد که وی وابسته به یکی از گروه های ممنوعه بوده و قبل از این نیز در دیگر عملیات های قتل های هدفمند نقش داشته است.

ارسال نظر

 
1