خبر فوری

 
 
دستگیری دو عضو گروه تروریستی داعش در عملیات نیروهای امنیتی در کراچی
کد خبر :646531412

13:21 1401/04/18


برچسب ها : پلیس ایالت سند, پلیس کراچی, داعش خراسان, دولت اسلامی عراق و شام, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شهرک ملیر کراچی, گروه تروریستی داعش, نیروهای امنیتی پاکستان,

طی عملیات مشترک پلیس و نهادهای امنیتی پاکستان در شهر کراچی دو عضو گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام(داعش) شناسایی و بازداشت شدند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| طی عملیات مشترک پلیس و نهادهای امنیتی پاکستان در شهر کراچی دو عضو گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام(داعش) شناسایی و بازداشت شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نهادهای امنیتی پاکستان و پلیس منطقه ملیر در یک عملیات مشترک اطلاعاتی در محله شاه لطیف شهرک ملیر کراچی موفق شدند دو تروریست به نام‌های محمد نعیم معروف به عادل و محمد شکیل معروف به وقاص که با یکدیگر برادر هستند را بازداشت نمایند.

طبق گفته سخنگوی پلیس شهرک ملیر کراچی از این تروریست‌ها چند قبضه اسلحه بدون مجوز، نارنجک دستی و چند دستگاه تلفن همراه کشف و ضبط گردید.

این مقام پلیس افزود: تروریست‌های بازداشت شده در بازجویی‌هایی اولیه صورت گرفته نسبت به شستشوی مغزی جوانان و نوجوانان برای جذب در گروه تروریستی و اعزام به افغانستان اذعان نموده‌اند، آنان همچنین نسبت به مشارکت در عملیات های تروریستی نیز اعتراف کرده‌اند.

وی گفت: این تروریست‌ها به دنبال سازمان دهی مجدد تشکیلات داعش در شهر کراچی بودند و هر دوی آنان برادر زن رضوان بروهی و عدنان معروف به عمار از فرماندهان سرشناس داعش پاکستان هستند.

این تروریست‌ها علاوه بر داعش با دیگر گروه‌های تروریستی نیز در ارتباط بودند.

ارسال نظر

 
1