خبر فوری

 
دستگیری دو عامل کمک کننده به تروریست های جیش محمد در پلواما
کد خبر :179129151

14:25 1401/11/24


برچسب ها : پلواما, پلیس جامو و کشمیر, جیش محمد, دستگیری,

پلیس کشمیر جنوبی از دستگیری دو تن از عوامل کمک کننده به تروریست های جیش محمد خبر داد و اظهار داشت که دو نفر طی عملیاتی در پلواما دستگیر و از آنها سلاح و مهمات کشف شده است.


سرینگر: به گزارش راز نیوز| پلیس کشمیر جنوبی از دستگیری دو تن از عوامل کمک کننده به تروریست های جیش محمد خبر داد و اظهار داشت که دو نفر طی عملیاتی در پلواما دستگیر و از آنها سلاح و مهمات کشف شده است.

سخنگوی نیروی پلیس مدعی شد که خبری در خصوص ارسال اسلحه به پلواما دریافت شد که به همین منظور تیم مشترک عملیاتی از نیروی پلیس و ارتش تشکیل و به نقاط مختلف جهت انجام بررسی های لازم فرستاده شد. تیم، دو فرد مشکوک حامل یک کیف را نزدیکی محدوده کلانتری لتر منطقه نینا بت رویت کردند.  تیم مخفی دو فرد را دستگیر و از آنها اسلحه و مواد منفجره کشف کرد.

وی در ادامه اظهار داشت که یکی از این افراد اسم خود را شوکت احمد دگو فرزند عبدالوهاب دگو ساکن نینا و شغل راننده معرفی کرده است و فرد دیگر نیز یک نوجوان و از فامیل های شوکت احمد می باشد. شوکت احمد همچنین گفته است که با فردوس احمد بت فرزند عبدالاحد بت ساکن نائینا زندانی زندان مرکزی راجوری از عوامل کمک کننده به ستیزه جویان در ارتباط بوده است.

سخنگوی پلیس گفت که شوکت احمد برای جیش محمد کار می کرد و اسلحه و مهمات کشف شده را قرار بود در منطقه تویع کند. فهرست اسلحه و مهمات کشف شده شامل 25 عدد نارنجک چینی، یک عدد کلت، دو عدد خشاب کلت، 10 عدد خشاب آ ک و 300 عدد گلوله آ ک می باشد.

ارسال نظر

 
1