خبر فوری

 
 
دستگیری دو تن از عناصر تروریستی طی عملیات دایره مبارزه با تروریسم در کراچی
کد خبر :1721713234

14:04 1400/01/24


برچسب ها : SRA, ارتش انقلابی سندهو دیش, افغانستان, تامین مالی تروریسم, تروریست, تروریسم, دایره مبارزه با تروریسم, کراچی,

عمر شاهد معاون بازرس کل دایره مبارزه با تروریسم طی گفتگوی مطبوعاتی خبر از دستگیری دو تن از عناصر تروریستی خرابکار طی عملیات شب گذشته این دایره در شهر کراچی، داد .


کراچی: به گزارش راز نیوز| عمر شاهد معاون بازرس کل دایره مبارزه با تروریسم طی گفتگوی مطبوعاتی خبر از دستگیری دو تن از عناصر تروریستی خرابکار طی عملیات شب گذشته این دایره در شهر کراچی، داد و اظهار داشت: جاوید منگریو و ممتاز سومرو دو تن از عناصر تروریستی هستند که شب گذشته دستگیر شده اند و این افراد بمب را بر خودروی مالک شهرک چائنه نصب کرده بودند و سازمان های اطلاعاتی خارجی در این اقدام تروریستی دست دارند. فرد دستگیر شده از خیابان طارق (منگریو) از اعضا و فرماندهان گروه ملی گرای مسلح موسوم به ارتش انقلابی سندهو دیش SRA است.

وی در ادامه افزود: عناصر دستگیر شده وابسته به گروه ممنوعه اس آر ای افغانستان بوده و در حمله به دفتر سازمان امنیتی و نیروی رنجرز دست دارند. متهم سومرو از نزدیکی رستوران غیربومی درحالی دستگیر شد که قصد حمله به خودروی صاحب این رستوران را داشت. وی اظهار داشت که اصغرشاه سرکرده اس آر ای یک گروهی تشکیل داده بود و نشست گروه های تروریستی در افغانستان انجام می شود و در کشور افغانستان عملیات های تروریستی را طرح ریزی می کنند. گروه ممنوعه اس آر ای از افغانستان تامین مالی می شود.

ارسال نظر

 
1