خبر فوری

 
 
دستگیری دو تن از اعضای گروه های تروریستی توسط نیروهای مبارزه با تروریسم پاکستان
کد خبر :159400797

19:20 1398/03/12


برچسب ها : CTD, تروریست, تروریسم, سازمان مبارزه با تروریسم, سپاه صحابه, سند, شیعه, لشکر جنگوی, کراچی,

گروه مبارزه با تروریسم پاکستان CTD طی عملیاتی در منطقه سیمینس چورنگی بخش بی، دو تن از اعضای گروه های تروریستی سپاه صحابه و لشکر جنگوی با اسامی عالم خان و عبدالوهاب را که در قتل و ترور شیعیان نقش داشتند را دستگیر و مقادیری اسلحه و مواد منفجره کشف کرد.


کراچی: به گزارش رازنیوز، گروه مبارزه با تروریسم پاکستان CTD طی عملیاتی در منطقه سیمینس چورنگی بخش بی، دو تن از اعضای گروه های تروریستی سپاه صحابه و لشکر جنگوی با اسامی عالم خان و عبدالوهاب را که در قتل و ترور شیعیان نقش داشتند را دستگیر و مقادیری اسلحه و مواد منفجره چون 2 عدد نارنجک دستی، 2 عدد کلاشنکوف و 50 عدد تیر کشف کردند. افراد دستگیر شده هنگام باز جویی، به عملیات های تروریستی و ترور شخصیت های شیعه طی سال های 2012، 2013و 2014 میلادی اعتراف کردند.
عبد الوهاب معروف به عبدالله وابسته به دسته گل حسن بلوچ از گروه تروریستی لشکر جنگوی معترف به فعالیت های ذیل در سال های 2012 و 13 میلادی به همراه همدستش به نام عرفان معروف به فوجی که هلاک شده است، شد :
1،2) قتل ندیم عباس اچ سی و ساجد حسین پی سی در منطقه منگوپیر
3) قتل خالد محمود (شیعه) در منطقه بغدادی
4) قتل ندیم معروف به لمبا(شیعه) در نزدیکی پمپ بنزین برابورد کمال

 


همچنین متهم عالم خان معروف به امیر حمزه و قاری نیز هنگام بازجویی به انجام اقدامات ذیل اعتراف کرد :
1) قتل رحمن الدین اچ سی در سال 2014
2) قتل امیر بهادر، رضوان و رحیم الله در سال 2013
3) وی به گفته برادر بزرگ و همدستش مظفر خان معروف به داود در مناطقی چون اورنگی تاون، اتحاد تاون و دیگر مناطق برای انجام عملیات ها مناطق را شناسایی نیز میکرد.

ارسال نظر

 
1