خبر فوری

 
 
دستگیری دو تن از اعضای MQM از کلانشهر کراچی
کد خبر :1267746628

14:41 1397/09/11


برچسب ها : پاکستان, تروریست, تروریسم,

نیروهای اطلاعات و امنیت پاکستان طی عملیات های جداگانه ای 2 تن از اعضای جنبش ملی متحد MQM را دستگیر و تعدادی اسلحه نیز از آن آنها کشف و ضبط کردند .


نیروهای اطلاعات و امنیت پاکستان طی عملیات های جداگانه ای 2 تن از اعضای جنبش ملی متحد MQM را دستگیر و تعدادی اسلحه نیز از آن آنها کشف و ضبط کردند .

به گفته سخنگوی رینجرز ، براساس اطلاعات سازمان اطلاعاتی پاکستان در منطقه گلشن اقبال در کلانشهر کراچی عملیاتی انجام داده و یکی از اعضای ترور MQM به نام فاروق را دستگیر کردیم . وی افزود، فاروق از سال 2007 در عملیات هایی نقش داشته است، او پس از عملیات 2013 بنا به خوف دستگیری خود را مخفی کرده بود.
متهم همچنین در واردات اسلحه به داخل کشور نیز نقش داشته است. پس از دستگیری وی از محل سکونت او اسلحه ساخت خارج و غیر قانونی، مهمات و کالاهای دیگر را نیز کشف و ضبط کردیم. وی خاطر نشان کرد پس از دستگیری او را تحویل مقامات قضایی دادیم.

 


عملیات دوم در منطقه بهادر آباد کلانشهر کراچی انجام شد. در این عملیات پلیس محلی با انجام عملیات جست و جو در پارک کدنی هل به گفته مظنون دستگیر شده ، تعدادی اسلحه ساخت خارج دفن شده را کشف و ضبط کرد. معاون رئیس پلیس غلام اظفر مهیسر گفت : نیروهای پلیس پس از انجام عملیاتی در خیابان تیپو سلطان ، نسیم معروف به بلدر را در منطقه نامبرده پس از درگیری دستگیر کردیم. معاون رئیس پلیس افزود، اسلحه : کلاشنکوف، اسنایپر و 4کلت را از وی کشف و ضبط کردیم.

متهم نسیم از اعضای فعال ام کیو ام لندن است وی تحت ان آر او آزاد شده بود. وی در سال 2011 نیز به همراه 5 عدد کلاشنکوف دستگیر شده بود اما با بر سر اقتدار آمدن MQM وی نیز تحت ان آر او آزاده شده بود.

ارسال نظر

 
1