خبر فوری

 
دستگیری تسهیلگران انفجار ایست بازرسی در مناطق پنجگور و نوشکی توسط پلیس کراچی
کد خبر :1250249207

17:41 1401/01/15


برچسب ها : انفجار, انفجار تروریستی, ایست بازرسی, پلیس کراچی, پنجگور, تسهیل در حمله, حمله به ایست بازرسی, دستگیر, سرپرست ارشد پلیس, نارنجک دستی, نوشکی, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی و پلیس طی عملیات مشترک 2 تسهیل گر عملیات انفجار در ایست بازرسی مناطق پنجگور و نوشکی را از محله بلال شهر کراچی دستگیر و بازداشت کردند.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز | به گفته شهلا قریشی رئیس ارشد پلیس کراچی، نیروهای امنیتی و پلیس طی عملیات مشترک 2 تسهیل گر عملیات انفجار ایست بازرسی نیروی سپاه مرزی ارتش پاکستان در مناطق پنجگور و نوشکی را از محله بلال شهر کراچی به همراه نارنجک دستی، تپانچه، لپ تاپ و تلفن همراه دستگیر و بازداشت کردند.

شهلا قریشی ادامه داد: از عناصر دستگیر شده 2700 سیم کارت، بیومتریک و الکترونیک فعال کشف و ضبط شد همچنین. تسهیلگران دستگیر شده این سیم کارت ها را در کراچی به گروه های سازمان یافته خرابکار می فروختند.

وی افزود: تسهیل گران دستگیر شده با گروه های سازمان یافته خرابکار توسط این سیمکارت ها ارتباط برقرار می کردند و مسئولیت انفجار  ایست بازرسی مناطق پنجگور و نوشکی را بر عهده گرفتند همچنین جستجو برای یافتن عناصر شبکه تسهیلگران عملیات های خرابکارانه ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1