خبر فوری

 
دستگیری تروریست های لشکر جهنگوی از منطقه بدین
کد خبر :2123255409

15:40 1400/06/06


برچسب ها : تروریست های لشکر جنگوی, دستگیری تروریست ها, دستیار کمیسار, سرپرست ارشد پلیس, مجلس وحدت مسلمین, کشف اسلحه,

پلیس منطقه بدین طی عملیاتی توانست تروریست های لشکر جهنگوی که قصد آشوب و حمله به دسته عزاداری در روز عاشورا داشتند را دستگیر کرد


سند: به گزارش راز نیوز| پلیس منطقه بدین طی عملیاتی توانست تروریست های لشکر جهنگوی که قصد آشوب و حمله به دسته عزاداری در روز عاشورا داشتند را دستگیر کرد.

طبق جزئیات بیشتر، پلیس بدین توانست طی عملیاتی سنگین عناصری که قصد داشتند در روز عاشورا وضعیت امنیت و نظم را بر هم زنند را دستگیر کند، 20 نفر از تروریست ها طی این عملیات دستگیر شدند که 10 نفر از آنها از سوی دادگاه مبارزه با تروریسم تحت تعقیب بودند.

گفتنی است پس از دستگیری متهمات به نام های شفیق لهری و شیزان لهری از آنها نارنجک دستی به همراه سلاح و مهمات دیگر نیز کشف شد.

لازم به ذکر است، تروریست ها قصد داشتند در دهم محرم به دسته عزاداری در منطقه کدهن حمله کنند که این عملیات توسط پلیس منطقه بدین، نیروهای ویژه، دستیار کمیساریای بدین خنثی شد، گفتنی است علی حسین نقوی رهبر مجلس وحدت مسلمین در سند، یعقوب حسینی و سایر علمای شیعه به همراه علمای سایر مکاتب فکری در این مهم با پلیس بدین همکاری کردند.

شبیر احمد سیتهار سرپرست ارشد پلیس بدین گفت: به هر طریق ممکن فضای امنیت و آرامش در بدین احیاء خواهد شد و مختل کنندگان امنیت و آرامش تحت هیچ شرایطی در امان نخواهد بود.

پلیس بازجویی از متهمان را آغاز کرده است و انتظار می رود افشاگری های مهمی توسط شفیق لهری صورت گیرد.

ارسال نظر

 
1