خبر فوری

 
 
دستگیری تروریست تحت تعقیب از دبیرخانه مدنی کویته
کد خبر :1480832255

16:23 1401/07/16


برچسب ها : CTD, اداره مبارزه با تروریسم, پلیس کویته, تروریست, تروریست های لشکر جنگوی, تروریسم, حملات تروریستی, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, لشکر جنگوی, لشکر جهنگوی, کویته,

نیروهای امنیتی و پلیس طی عملیاتی مشترک در کویته یکی از عناصر تروریستی تحت تعقیب لشکر جهنگوی را پس از 9 سال دستگیر کردند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی در عملیاتی مشترک با نیروی پلیس در منطقه قرمز کویته مرکز ایالت بلوچستان، یکی از عناصر تروریستی تحت تعقیب را از دبیرخانه مدنی دستگیر کردند.

به گفته پلیس: متهم دستگیر شده، کارمند دولتی بود و در اقدامات انفجار های خیابان علمدار کویته و شهرک هزاره تحت تعقیب بود. گفتنی است در انفجار های انتحاری سال 2013 میلادی در باشگاه اسنوکر خیابان علمدار و بازار سبزی شهرک هزاره دست کم 200 نفر جان باخته بودند که گروه تروریستی لشکر جهنگوی مسئولیت این انفجار ها را برعهده گرفته بود.

یکی از افسران نیروی دایره مبارزه با تروریسم به شرط عدم افشای هویتش گفت که متهم از نزدیکان عثمان سیف الله مغز متفکر این حملات می باشد. اسم متهم در فهرست تروریست های ویژه تحت تعقیب قرار داشت اما به دلیل عدم ثبت اسم پدرش وی از 9 سال گذشته متواری بود.

این افسر اظهار داشت که متهم در اداره دارایی شاغل بوده و در دبیرخانه مجاور خانه فرمانداری و سروزیر در منطقه قرمز مستقر شده بود.

ارسال نظر

 
1