خبر فوری

 
 
دستگیری بیش از 200 تن از شیعیان پاکستانی توسط سازمان های امنیتی امارات متحده عربی
کد خبر :106805097

16:26 1399/08/05


برچسب ها : افراد ربوده شده شیعه, امارات متحدہ عراب, پاکستان, پاکستان و امارات متحده عربی, رژیم صهیونیستی, شیعه, شیعیان پاکستان,

طی یک هفته گذشته نزدیک به 250 تن از شیعیان پاکستانی مقیم امارات متحده عربی توسط سازمان های امنیتی این کشور ربوده شده اند.


به گزارش راز نیوز| پس از آغاز رسمی روابط کشور های اسلامی از جمله امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی، براساس اطلاعات بدست رسیده، کشور امارات متحده عربی ضمن آغاز سرکوب شدید و گسترده شیعیان خارجی و بومی در کشورش، نزدیک به 350 نفر از شیعیان پاکستان، امارات و دیگر کشور ها را دستگیر و به مکان نامشخصی منتقل کرده است. گفتنی است طی یک هفته گذشته نزدیک به 250 نفر از شیعیان پاکستان از اهالی کراچی، گلگیت و پاراچنار توسط سازمان های امنیتی امارات دستگیر و به مکان نامشخصی منتقل شده اند. طبق گزارش منابع، کنسولگری و سفارتخانه پاکستان در امارات نیز پاسخگوی این اقدامات نبوده و آماده همکاری با خانواده افراد ربوده شده نیستند. خانواده های افراد ربوده شده شیعه پاکستانی از عمران خان نخست وزیر و ذوالفقار بخاری دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان درخواست کرده اند تا از مسیر روابط دیپلماتیک، آزادی افراد ربوده شده را تضمین دهند.

ارسال نظر

 
1