خبر فوری

 
دستگیری امام جمعه کویته توسط نیروی دایره مبارزه با تروریسم به جرم بیان تاریخ
کد خبر :1269058113

09:35 1401/09/17


برچسب ها : CTD, افراد ربوده شده شیعه, بلوچستان, دایره مبارزه با تروریسم, سرکوب, شیعه, شیعیان پاکستان, عزاداری, علمای شیعه, کویته,

امام جمعه کویته به جرم بیان تاریخ و مظلومیت صدیقه کبری دختر پیامبر اکرم (ص) شب گذشته توسط نیروهای امنیتی دستگیر و به مکان نامشخصی منتقل شده است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| منابع شیعه از دستگیری امام جمعه کویته به دست نیروی دایره مبارزه با تروریسم شهرستان کویته خبر داده و نوشتند: حجت الاسلام غلام حسنین وجدانی از اهالی نگر ایالت گلگیت و مقیم شهرستان کویته ایالت بلوچستان چهارشنبه شب 16 آذر توسط نیروی دایره مبارزه با تروریسم کویته دستگیر شده است.

به گفته منابع، امام جمعه کویته به جرم بیان و افشای حقایق تاریخی و بیان مظلومیت دختر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم بدون هشدار قبلی درحالی که به همراه خانواده خود در حال عبور در منطقه ی کنت کویته بود، دستگیر و به مکان نامشخصی منتقل شده است.

ناگفته نماند سرکوب و دستگیری شیعیان و من جمله علمای پاکستان در ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و دختر پیامبر اکرم (ص) توسط نیروهای امنیتی تحت فشار عناصر تروریستی تکفیری چون سپاه صحابه اقدام شنیعی است که سازمان های امنیتی پاکستان همواره درحال ارتکاب آن می باشند.

افراد شیعه در فضای مجازی ضمن محکوم کردن این اقدام نیروهای امنیتی پاکستان، اظهار داشتند که این روند درحالی جریان پیدا کرده است که سران سازمان های ممنوعه و گروه های تکفیری تروریستی چون سپاه صحابه، لشکر جهنگوی و غیره نه تنها بدون محدودیت درحال برگزاری مراسمات خود و سر دادن شعار های "شیعه کافر" می باشند، بلکه با محافظان مسلح شخصی و حتی نیروهای امنیتی تردد نیز می کنند، درحالیکه هیئت حاکمه نظامی پاکستان برای خشنودی دست پرورده های خود به سرکوب مردم مظلوم شیعه می پردازد.

ارسال نظر

 
1