خبر فوری

 
دستگیری 8 تروریست طی عملیات پلیس مبارزه با تروریسم در ایالت پنجاب
کد خبر :1551873232

15:55 1401/08/07


برچسب ها : پلیس مبارزه با تروریسم, پنجاب, تروریست های داعش, درج پرونده, دستگیری تروریست ها, سخنگوی پلیس مبارزه با تروریسم, عملیات, لاهور, کشف سلاح, کشف سلاح و مهمات, کشف مواد منفجره,

سخنگوی پلیس مبارزه با تروریسم اعلام کرد: نیروهای ما طی عملیاتی گسترده در بخش های مختلف ایالت پنجاب از جمله شهر لاهور 8 تروریست وابسته به گروه های ممنوعه از جمله گروه داعش را دستگیر کردند.


لاهور: به گزارش راز نیوز | سخنگوی پلیس مبارزه با تروریسم اعلام کرد: نیروهای ما طی عملیاتی گسترده در بخش های مختلف ایالت پنجاب از جمله شهر لاهور 8 تروریست وابسته به گروه های ممنوعه از جمله گروه داعش را دستگیر کردند.

وی گفت: از وسایل تروریست های دستگیر شده 1835 گرم مواد منفجره، 26 فوت سیم ایمنی، 8 کتاب ممنوعه، 25 پرچم غیرقانونی، 43 پوستر غیر قانونی، 2 تفنگ و غیره کشف و ضبط شد.

وی همچنین گفت: از 8 تروریست دستگیر شده در ایالت پنجاب نور جهد از لاهور، طلحه از سرگودا، انس خان از گوجرانوالا، منظور سرفراز از دیره غازی خان و احسان الله از راولپندی دستگیر شده است. علاوه بر این صدیق شهزاد، طاهر سلیم و اصغر ناصر از ملتان دستگیر شده اند.

وی افزود: برای تروریست های دستگیر شده پرونده تشکیل شده و بازجویی از آن ها آغاز شده است. طی عملیات مبینگ 367، پلیس مبارزه با تروریسم 145 تروریست را طی 7 روز گذشته دستگیر کرده و 76 پرونده را علیه آن ها تشکیل داده است. بازجویی از آن ها نیز ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1