خبر فوری

 
 
دستگیری 7 بلوچ توسط ارتش پاکستان
کد خبر :1346811828

15:15 1399/10/07


برچسب ها : ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, بلوچ, بلوچستان, پنجگور, دستگیر, دستگیری, عملیات جستجو, عملیات نظامی, گچک,

طی چند روز گذشته ارتش پاکستان در مناطق مختلف ایالت بلوچستان عملیات های مختلفی را انجام داده است که امروز طی یک عملیات جستجو در منطقه گچک منطقه پنجگور بلوچستان 7 نفر از افراد بلوچ دستگیر شده و به مکان نامعلومی انتقال یافتند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | طبق اطلاعات بدست آمده نیرو های ارتش پاکستان در منطقه پنجگور و در روستای گچک عملیات جستجو انجام دادند و به بازرسی خانه ها پرداختند.

بر اساس گزارش ها، امروز نیروهای پاکستانی هفت نفر را از مکان های مختلف دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

افراد دستگیر شده شامل مراد پسر بهرام، لال جان پسر انعام، جمعه پسر صوالی، لقمان پسر ناظم، مراد بخش پسر خدا بخش براهیم، دارو پسر ناصیر و نادل پسر میرجان هستند.

به گفته منابع بلوچ طی چند روز گذشته نیز هفت نفر در گلوله باران یک هلیکوپتر مسلح بر روی یک خانه کشته شدند. چندی بعد، روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR در بیانیه ای ادعا کرد که این افراد جزو مبارزان مسلح بلوچ و افراد محافل سیاسی و اجتماعی بلوچ بودند، این درحالی است که افراد جان باخته غیرنظامی غیرمسلح بوده و کشته شده اند. علاوه بر این، اجساد سه تن دیگر از افراد بلوچ در منطقه پیدا شد که به ضرب گلوله کشته شده بودند.

شایان ذکر است ارتش پاکستان چند روز است که در گچک و مناطق اطراف پنجگور بلوچستان عملیات های مختلفی انجام می دهد و در این عملیات ها، سرویس دهی شبکه های تلفن همراه مسدود شده و از مسافرت مردم جلوگیری شده است.

ارسال نظر

 
1