خبر فوری

 
دستگیری 5 مظنون به تروریست در شهر کراچی
کد خبر :1219840481

13:19 1400/10/14


برچسب ها : اعضای کمیته صلح, پلیس, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, دستگیری, دستگیری تروریست ها, سند, عملیات, مظنون به تروریست, کراچی, کشف بمب,

پلیس طی عملیاتی هدفمند در منطقه منگو پیر و پیر آباد شهر کراچی 5 مظنون به تروریست که وابسته به یک گروه ممنوعه می باشند را دستگیر کرد.


کراچی : به گزارش راز نیوز | پلیس طی عملیاتی هدفمند در منطقه منگو پیر و پیر آباد شهر کراچی 5 مظنون به تروریست که وابسته به یک گروه ممنوعه می باشند را دستگیر کرد.

از وسایل این 5 مظنونین به تروریسم 2 بمب و 2 کیلو حشیش کشف و ضبط شد.

سهائی عزیز افسر ارشد پلیس غرب کراچی اعلام کرد: طی عملیات دستگیری این مظنونان به تروریست 40 مامور پلیس حضور داشتند و در مناطق مختلف کراچی عملیات هدفمند انجام دادند.

وی افزود: اسامی این 5 مظنون به تروریست خرم زمان، عبدلله، زبیر عرف بابو، طارق و غلام نبی می باشد. خرم زمان و عبدالله عضو یک گروه ممنوعه می باشند و مظنونان به تروریست دستگیر شده اعتراف کرده اند که در افغانستان برای انجام عملیات های تروریستی آموزش دیده اند.

وی همچنین گفت: مظنونان به تروریسم دستگیر شده به جرم نقش داشتن در عملیات های تروریستی و فروش مواد مخدر دستگیر شده اند. همچنین طارق عضو سابق کمیته صلح ( طالبان خوب ) می باشد و این مظنونان به تروریست در مناطق مختلف پاکستان مواد مخدر توزیع می کردند.

وی سپس گفت: برای این مظنونان به تروریست پرونده درج شده و معلوم شده است که این افراد پیش از این در ایالت های مختلف پاکستان از جمله سند دستگیر و زندانی شده بودند. پلیس تحقیقات خود را در مورد این مظنونان به تروریست آغاز کرده است.

ارسال نظر

 
1