خبر فوری

 
 
دستگیری 5 عنصر تروریستی توسط دایره مبارزه با تروریسم در ایالت پنجاب
کد خبر :962507385

16:19 1400/12/28


برچسب ها : ایالت پنجاب, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیر, دستگیری تروریست ها, عناصر تروریستی, مواد منفجره, کشف مواد منفجره,

دایره مبارزه با تروریسم طی عملیاتی در سراسر ایالت پنجاب 5 تن از عناصر تروریستی را به همراه تسلیحات و مواد منفجره دستگیر کرد.


 

ایالت پنجاب: به گزارش راز نیوز | دایره مبارزه با تروریسم طی عملیاتی در سراسر ایالت پنجاب 5 تن از عناصر تروریستی را به همراه تسلیحات و مواد منفجره دستگیر کرد.

بر اساس جزئیات، دایره مبارزه با تروریسم طی انجام 19 عملیات در سراسر ایالت پنجاب مبتنی بر اطلاعات سری، 5 عنصر تروریستی را دستگیر و بازداشت کرد.

به گفته منابع، از تروریست های دستگیر شده مواد منفجره، نارنجک دستی، فیوزهای ایمنی، پول نقد، بمب های دستی و سایر مواد غیر قانونی کشف و ضبط شد.

به گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم،  تروریست های دستگیر شده متعلق به سازمان و گروه های ممنوعه به اسامی وقاص، امیرالله، عابد الرحمن، محمد جهانگیر و محمد رحمت الله شناسایی شده اند.

تروریست ها با نیت شوم خود قصد ایجاد انجام عملیات های تروریستی، تخریب تاسیسات مهم و مکان های مهذبی را داشتند که توسط دایره مبارزه با تروریسم دستگیر و برای بازجویی به مکان نامعلوم منتقل شدند.

ارسال نظر

 
1