خبر فوری

 
 
دستگیری 4 عنصر تروریستی از شهر کراچی طی عملیات مشترک سی تی دی و سازمان اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :1841057244

18:59 1401/03/28


برچسب ها : MQM, آژانس های اطلاعاتی, ارتش انقلابی سندهو دیش, جنبش ملی متحد لندن, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری, دستگیری تروریست ها,

دایره مبارزه با تروریسم و آژانس های اطلاعاتی عملیات مشترکی را در مناطق مختلف کراچی انجام دادند و چهار عنصر تروریستی عضو گروه جنگ لیاری، MQM لندن و سازمان ممنوعه ارتش انقلابی سند (SRA) دستگیر کردند.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز | دایره مبارزه با تروریسم و ​​آژانس های اطلاعاتی عملیات مشترکی را در مناطق مختلف کراچی انجام دادند و چهار عنصر تروریستی عضو گروه جنگ لیاری، MQM لندن و سازمان ممنوعه ارتش انقلابی سند (SRA) دستگیر کردند.

به گفته سخنگوی نیروی انتظامی کراچی، CTD و سازمان‌های اطلاعاتی طی عملیاتی در منطقه ماری‌پور شهر کراچی یک عنصر تروریستی عضو گروه جنگ لیاری به نام  محمد نعیم با نام مستعار ماما را دستگیر و بازداشت کردند همچنین چهار پرونده تروریستی اعم از قتل و اقدام به قتل برای تروریست دستگیر شده به ثبت رسیده است.

در ادامه دو تن از عناصر سازمان ممنوعه ارتش انقلابی سند (SRA) به نام های سرمد علی معروف به سرور و ثناءالله از جاده کشمیر شهر کراچی دستگیر شدند.

بقه گفته پلیس، متهمان در قتل برادر یک مقام دولتی در لارکانا دست داشته اند همچنین این دو تروریست با همراهی افسر دلبر علی در انفجار منطقه کهارادر و صدر نقش دارند.

در همین حال، طی عملیات دایره مبارزه با تروریسم در منطقه شرق کشمیر، یک عضو سازمان جنبش ملی متحد لندن (MQM) به نام سید محمد عارف رضوی با نام مستعار بالی به جرم برخورد با پلیس و عملیات های خرابکارانه دستگیر شد.

ارسال نظر

 
1