خبر فوری

 
 
دستگیری 4 عضو تحریک طالبان پاکستان در عملیات دایره مبارزه با تروریسم پلیس خیبر پختون خوا
کد خبر :245253567

14:06 1400/02/03


برچسب ها : بنون, پلیس خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, دایره مبارزه با تروریسم, سی تی دی, لکی مروت,

دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت خیبر پختون خوا در بیانیه ای از بازداشت یک عضو وابسته به تحریک طالبان پاکستان که در چندین عملیات تروریستی نقش داشت خبر داد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت خیبر پختون خوا در بیانیه ای از بازداشت یک عضو وابسته به تحریک طالبان پاکستان که در چندین عملیات تروریستی نقش داشت خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی مقامات دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت خیبر پختون خوا، طارق عیسک خیل به همراه دیگر همدستان خود در عملیات مشترک نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس بنو و نیروهای پلیس لکی مروت بازداشت شد، از این تروریست ها مقادیر قابل توجهی سلاح کشف و ضبط گردید.

طبق گفته پلیس، تروریست های بازداشت وابسته به گروهک های شاه حسن خیل و حافظ گل بهادر تحریک طالبان پاکستان هستند و به منظور انجام عملیات خرابکارانه در منطقه حضور یافته بودند که در عملیات موفق نیروهای پلیس شناسایی و بازداشت شدند، این افراد به منظور انجام تحقیقات و تکمیل پرونده به محل نامشخص منتقل یافته اند.

در بیانیه دایره مبارزه با تروریسم پلیس آمده است: تروریست های بازداشت شده در چندین عملیات خرابکارانه تروریستی و ترور هدفمند افراد مختلف نقش داشته و تحت تعقیب پلیس لکی مروت قرار داشتند، این افراد در عملیات مشترک اطلاعاتی نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس بنون و نیروهای پلیس لکی مروت در منطقه کوهستانی سنگم واقع در مرز ایالت پنجاب و منطقه لکی مروت بازداشت شدند.

فرد بازداشت طارق فرزند محمد زمان ساکن منطقه عیسک خیل لکی مروت و دیگر افراد همراه وی به منظور انجام عملیات تروریستی در منطقه حضور داشتند، از این تروریست یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه یک عدد خشاب و 90 فشنگ جنگی کشف و ضبط گردید.

اسامی افراد بازداشت شده به همراه طارق زمان عبارت است از: جاوید خان معروف به توره غوره و تور گل فرزند محمد افضل خان ساکن ایکم خیل وزیر آباد بخش میران شاه، اسماعیل خان معروف به حنیف و ذبیح الله فرزند میر صاحب خان ساکن انگار کله بخش میران شاه، صاحب نواز معروف به خر فرزند میر صاحب خان ساکن انگار کله بخش میران شاه.

ارسال نظر

 
1