خبر فوری

 
 
دستگیری 4 تروریست طالبان و لشکر جنگوی از شهرهای گوجرانوالا و خوشاب
کد خبر :1413659565

10:04 1398/04/05


برچسب ها : CTD, سازمان مبارزه با تروریسم, طالبان پاکستان, لشگر جنگوی,

سازمان مبارزه با تروریسم CTD پاکستان طی عملیات هایی جداگانه در شهرهای گوجرانوالا و خوشاب از ایالت پنجاب، موفق به دستگیری 4 تن از عناصر گروه های تروریستی طالبان پاکستان و لشکر جنگوی شده و مقادیری سلاح و مهمات نظامی کشف کردند.


 

پنجاب: به گزارش راز نیوز، سازمان مبارزه با تروریسم CTD پاکستان طی عملیات هایی جداگانه در شهرهای گوجرانوالا و خوشاب از ایالت پنجاب، موفق به دستگیری 4 تن از عناصر گروه های تروریستی طالبان پاکستان و لشکر جنگوی شده و مقادیری سلاح و مهمات نظامی کشف کردند.
براساس جزئیات، نیروهای ضد تروریستی در عملیات خود در شهر گوجرانوالا موفق به دستگیری سه تن از عنارص تروریستی گروه طالبان پاکستان TTP با نام های شمس الزمان، اشرف و نعیم شدند.
به گفته سخنگوی نیروی ضد تروریسم، از محل عملیات مواد منفجره، چاشنی انفجاری و فیش کمک های جمع آوری شده را کشف کردند. متهم شمس الزمان، تحت تعقیب نیروی ضد تروریستی لاهور بود، افراد دستگیر شده برنامه انجام عملیات تروریستی در گوجرانوالا را داشتند.

همچنین سازمان مبارزه با تروریسم در عملیاتی دیگر در شهر خوشاب، توانست اسد فرزند منظور حسین از ساکنان مظفر گر و عضو گروه تروریستی لشکر جنگوی را دستگیر کند. نامبرده از خیابان جوهر آباد نزدیکی آفیسر کالونی دستگیر شده و از محل عملیات مواد منفجره و چاشنی کشف شده است.

لازم به ذکر است سازمان های اطلاعاتی و نیروی پلیس شهر کراچی در عملیاتی مشترک پس از درگیری، 3 تن از تروریست های القاعده و داعش را هلاک کردند.

ارسال نظر

 
1