خبر فوری

 
دستگیری 3 فرد ایرانی با هویت جعلی توسط نیروهای امنیتی پاکستان در فرودگاه کراچی
کد خبر :1752087936

15:48 1401/08/08


برچسب ها : ایالت سند, ایرانی, دستگیر, دستگیری, دستگیری متهمان, سیستان و بلوچستان, فرودگاه کراچی, نیروهای امنیتی پاکستان,

یک فرد ایرانی در حال سفر به دبی از فرودگاه جناح شهر کراچی توسط نیروهای امنیتی پاکستان دستگیر شد.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز | به گفته مسئولین امور مهاجرت، یک فرد ایرانی به نام محمد اکبر ساکن استان سیستان و بلوچستان با به همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی جعلی صادره از منطقه سانگهار ایالت سند در حال سفر به دبی از فرودگاه جناح شهر کراچی بود که توسط نیروهای امنیتی پاکستان دستگیر شد.

به گفته مقامات، عبور محمد اکبر از مرز ایران به پاکستان و صدور مدارک شناسایی جعلی این کشور توسط یک جاسوس ایرانی با پرداخت مبلغ 3 میلیون روپیه صورت گرفت که در ادامه، تحت قوانین بین الملل، برای متهم دستگیر شده در دایره مبارزه با قاچاق انسان پرونده ای تشکیل گردید.

از سوی دیگر، در تاریخ 6 آبان ماه (28 اکتبر) نیروهای امنیتی پاکستان 2 فرد ایرانی را به نام های عبد الصمد و عامر علی پیش از پرواز از هواپیمای مستقر در فرودگاه جناح شهر کراچی دستگیر کرده و پرونده ای برای هر دو تشکیل دادند.

عبد الصمد و عامر علی نیز با داشتن مدارک شناسایی جعلی صادره از شهرستان آواران و کیچ ایالت بلوچستان توسط نی.رهای امنیتی این کشور دستگیر شدند.

ارسال نظر

 
1