خبر فوری

 
دستگیری 3 جدایی طلب بلوچ در شهر لارکانا توسط پلیس مبارزه با تروریسم
کد خبر :709738324

17:31 1401/06/08


برچسب ها : پلیس مبارزه با تروریسم, جدایی طلب, جیکب آباد, دستگیری, سند, گارد جمهوری خواه بلوچ, لارکانا, کشف سلاح و مهمات, کشف مواد منفجره,

سخنگوی پلیس مبارزه با تروریسم اعلام کرد: نیروهای ما در خیابان جیکب آباد شهر لارکانا ایالت سند 3 تروریست وابسته به یک گروه تروریستی را دستگیر کردند.


سند: به گزارش راز نیوز | سخنگوی پلیس مبارزه با تروریسم اعلام کرد: نیروهای ما در خیابان جیکب آباد شهر لارکانا ایالت سند 3 تروریست وابسته به یک گروه تروریستی را دستگیر کردند.

وی افزود: تروریست های دستگیر شده وابسته به گروه تروریستی گارد جمهوری خواه بلوچ بوده و از وسایل 3 تروریست دستگیر شده مذکور مواد منفجره، 12 چاشنی غیر الکتریکی و بلبرینگ کشف و ضبط شد. اسامی تروریست های دستگیر شده عبد الحمید، عثمان ببوا و اسماعیل می باشد.

وی گفت: تروریست های دستگیر شده اعتراف کرده اند که عبد الحمید در سال 2011 در شهر تفتان از مربیان نظامی افغان آموزش دید و از شهر تافتان به خیابان جیکب آباد شهر لارکانا ایالت سند گلوله و مواد منفجره قاچاق کرده بود. در ماه دسامبر سال 2021 نیز افراد ناشناس به این منطقه مهمات قاچاق کردند.

وی همچنین گفت: تروریست های دستگیر شده همچنین اعتراف کردند که در ماه ژانویه 2022، 2 نارنجک و در ماه مارچ یک نارنجک به عثمان ببوا داده شد. وی در حمله تروریستی 4 تیر امسال بوسیله نارنجک در خیابان جیکب آباد نقش دارد.

وی سپس گفت: اسماعیل، تروریست دستگیر شده در چند حمله تروریستی و اخاذی نقش داشته و توسط مربیان نظامی افغان در شهر تافتان برای استفاده از مواد منفجره و ساخت بمب های دست ساز آموزش دیده است.

ارسال نظر

 
1