خبر فوری

 
 
دستگیری 2 تن از اعضای تیم ترور کننده مذهبی در کراچی
کد خبر :1231863618

19:05 1397/11/25


برچسب ها : ایران, پاکستان, ترور,

راجه عمر خطاب مسئول سازمان مبارزه با تروریسم کلانشهر کراچی از دستگیری 2 عضو تیم 17 نفره فعال گروه ترور کننده ای خبر داد که در ترور های مذهبی کراچی نقش داشته اند.


 

به گزارش راز نیوز، راجه عمر خطاب مسئول سازمان مبارزه با تروریسم کلانشهر کراچی طی مصاحبه مطبوعاتی از دستگیری 2 عضو تیم 17 نفره فعال گروه ترور کننده ای خبر داد که در ترور های مذهبی کراچی نقش داشته اند. وی افزود، 2 نفر با نام های جوهر حسین و ارشاد حسین از اهالی پاراچنار ایالت خیبر پختون خوا که آموزش دیده هستند را دستگیر کرده ایم.

راجه عمر در بیانات خود ابراز داشت که افراد دستگیر شده از دبی به کشور اسلامی همسایه سفر کرده و در منطقه ای مخصوص در آن کشور آموزش نظامی دیده و از لحاظ مالی نیز تامین می شدند. این افراد آموزش دیده ماهانه مبلغ 25 هزار روپیه بابت ترور دریافت می کردند.

مسئول سازمان مبارزه با تروریسم کراچی طی اشاره به عملیات های مهم این گروه ترور کننده مذهبی گفت : این گروه از سال 2009 میلادی در عملیات های مذهبی نقش داشته و در یکی از عملیات ها در منطقه گلشن اقبال که هدف ترور اورنگزیب فاروقی رهبر گروه (تکفیری تروریستی) سپاه صحابه را داشته موجب کشته شدن 2 محافظ علامه اورنگزیب و 4 تن از نیروهای پلیس شده است. همچنین این گروه در منطقه کورنگی نیز مجددا اورنگزیب فاروقی را هدف حمله قرار داد. راجه عمر از نزدیک شدن به هسته مرکزی این گروه 17 نفره خبر داد و گفت به زودی آنان را دستگیر خواهیم کرد.
لازم به ذکر است که راجه عمر در این سخنرانی مطبوعاتی خود در اشاره هایی غیر مستقیم کشور ایران را متهم به حمایت از این گروه کرده است.

ارسال نظر

 
1