خبر فوری

 
 
دستگیری 2 تروریست آموزش دیده از افغانستان در کراچی
کد خبر :339852999

16:52 1400/05/21


برچسب ها : پلیس, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, دستگیری, کراچی,

پلیس کراچی طی عملیاتی در منطقه ابراهیم حیدری دو تروریست تحریک طالبان پاکستان را دستگیر و بیش از 1 کیلوگرم مواد منفجره و سیم های چاشنی کشف و ضبط کرد


کراچی : به گزارش راز نیوز | پلیس کراچی طی عملیاتی در منطقه ابراهیم حیدری دو تروریست تحریک طالبان پاکستان را دستگیر و بیش از 1 کیلوگرم مواد منفجره و سیم های چاشنی کشف و ضبط کرد.

به گفته ی پلیس تروریست ها از افغانستان آموزش نظامی دیده اند، هر دو تروریست در حملات به نیروهای ناتو در افغانستان نقش دارند، تروریستهای دستگیر شده در حوادث مختلف از جمله گروگان گیری شرکت داشتند.

تروریست دستگیر شده تاج ولی سال 1389 میلادی به پیشنهاد فرمانده محلی قاری قیوم به تحریک طالبان پاکستان پیوست و در زمان های مختلف در فعالیت های تروریستی در افغانستان و وزیرستان شمالی مشارکت داشته است.

تروریست امیر زاده فرزند مخلص سال 1380 میلادی به تحریک طالبان پاکستان پیوست. یاران امیرزاده شامل جهاد یار، امیر جانا، ملا عثمان، عبدالله، میررحمن و فضل رحمن بودند. مظنونان دیگر نیز در عملیات های مختلف  کشته شده اند.

 تروریست ها به تازگی از افغانستان بازگشته و قصد حمله تروریستی داشتند. منابع پلیس اعلام کردند که متهمان در حال بازجویی هستند انتظار می رود بازداشت ها و افشاگری های بیشتری انجام شود.

ارسال نظر

 
1