خبر فوری

 
دستگیری 17 فلسطینی توسط نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی
کد خبر :207600862

09:48 1398/04/05


برچسب ها : رژیم صهیونیستی, فلسطین, نوار غزه,

نیروهای ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی طی عملیات های متعدد در مناطق مختلفی از فلسطین اشغالی و جستجوی خانه به خانه، 17 تن از مردم مظلوم فلسطینی را دستگیر و به مراکز نگه داری فلسطینیان منتقل کردند.


 

غزه: به گزارش راز نیوز، نیروهای ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی طی عملیات های متعدد در مناطق مختلفی از فلسطین اشغالی و جستجوی خانه به خانه، 17 تن از مردم مظلوم فلسطینی را دستگیر و به مراکز نگه داری فلسطینیان منتقل کردند.
مرکز اطلاعاتی فلسطین به نقل از ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای صهیونیستی طی عملیات هایی در مناطقی از غرب اردن و قدس، ده ها فلسطینی را دستگیر کردند.
7 تن از شهروندان فلسطینی از غرب اردن و 10 تن دیگر نیز از القدس دستگیر شدند که بعضی از آنها به دلیل اقداماتی علیه نیروهای رژیم صهیونیستی تحت تعقیب این رژیم بودند. همچنین براساس جزئیات حاصله، درپی عملیات ها در غرب اردن، سه جوان فلسطینی 17 ساله به نام های یزن عطا الهریمی، تامر عواد و مصطفی موسی حجازی و در عملیات منطقه تقوع نیز جوان 15 ساله فلسطینی دستگیر شدند.
نیروهای رژیم اشغالگر پس از یورش به منزل راید صلاح ابو حسن اسیر سابق فلسطینی و برخورد خشونت آمیز با اهل خانه، حسن را دستگیر کردند.

ارسال نظر

 
1