خبر فوری

 
 
دستور کار نشست کمیسیون مشترک پاکستان و اتحادیه اروپا محور دیدار سفیر این اتحادیه با وزیر امور اقتصادی پاکستان
کد خبر :1906002411

16:07 1402/03/11


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و اتحادیه اروپا, دکتر رینا کوئنکا, سردار ایاز صادق, سفیر اتحادیه اروپا, وزیر امور اقتصادی پاکستان,

وزیر امور اقتصادی پاکستان و سفیر اتحادیه اروپا در دیدار امروز خود به بررسی دستورکار سیزدهمین نشست کمیسیون مشترک پاکستان و اتحادیه اروپا پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر امور اقتصادی پاکستان و سفیر اتحادیه اروپا در دیدار امروز خود به بررسی دستورکار سیزدهمین نشست کمیسیون مشترک پاکستان و اتحادیه اروپا پرداختند.
بر اساس جزئیات منتشر شده، سرکار خانم رینا کیونکا سفیر اتحادیه اروپا در اسلام آباد ظهر امروز پنجشنبه با سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی پاکستان دیدار و رایزنی نمود.
سردار ایاز صادق در این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه کلیدی اتحادیه اروپا در توسعه اقتصادی پاکستان عنوان کرد: ما اهمیت ویژه‌ای برای روابط خود با اتحادیه اروپا قائل هستیم.
وی با خوشامدگویی به سفیر اتحادیه اروپا از همکاری این اتحادیه با پاکستان تقدیر نمود و گفت: دوستی دیرینه و همکاری پاکستان و اتحادیه اروپا قابل تحسین است، من از صمیم قلب به حمایت های متداوم اتحادیه اروپا و تاثیر بسزای آن در توسعه اقتصادی پاکستان اذعان می کنم.
در ادامه این دیدار سرکار خانم رینا کیونکا سفیر اتحادیه اروپا طی اظهاراتی ضمن تمجید از برگزاری موفقیت آمیز نشست «گروه حمایت از شرکای بین المللی» بر لزوم هماهنگی میان اعضای این گروه تأکید کرد.
در این دیدار همچنین دستورکار سیزدهمین نشست کمیسیون مشترک پاکستان و اتحادیه اروپا نیز مورد بررسی قرار گرفت و طرفین بر عزم و تعهد خود برای تعمیق همکاری های دوجانبه و تمرکز بر روی روابط اقتصادی و افزایش حجم تجارت تأکید کردند.
مقامات دو طرف همچنین میزان پیشرفت های صورت گرفته در همکاری دوجانبه را رضایت بخش توصیف کرده و نسبت به آغاز گفتگوهای دوجانبه در سطوح عالی توافق نمودند.
سفیر اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد: تقویت روابط اقتصادی و توسعه فرصت های سرمایه گذاری از اهمیت خاصی برای پاکستان و اتحادیه اروپا برخوردار است.

ارسال نظر

 
1