خبر فوری

 
 
دست راست سرکرده تحریک طالبان پاکستان در کراچی بازداشت شد
کد خبر :1233801140

10:00 1399/12/23


برچسب ها : بازداشت, پلیس کراچی, تحریک طالبان پاکستان, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, نیروهای امنیتی پاکستان, کراچی,

نیروهای امنیتی پاکستان در عملیاتی در منطقه اورنگی شهر بندری کراچی موفق شدند دست راست سرکرده گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان را بازداشت نمایند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی پاکستان در عملیاتی در منطقه اورنگی شهر بندری کراچی موفق شدند دست راست سرکرده گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان را بازداشت نمایند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ماموران سازمان های امنیتی پاکستان طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی در منطقه اورنگی تاون کراچی یکی از اعضای ارشد تحریک طالبان پاکستان و دست راست سرکرده این گروه را بازداشت نمودند.

از سوی دیگر نیروهای پلیس منطقه شرق کراچی در عملیاتی در منطقه بلوچ کلونی حجم عظیمی از ذخایر سلاح را کشف و یک نفر را نیز در این رابطه بازداشت نمودند.

ساجد سدوزئی رئیس مرکز پلیس شرق در این خصوص ابراز داشت: نیروهای پلیس موفق شدند در این عملیات با درگیری یک مظنون را در وضعیت زخمی بازداشت نمایند، وی در 6 پرونده قضایی مختلف مجرم شناخته شده است.

وی افزود: یکی از همدستان فرد بازداشت شده موفق به فرار از چنگ نیروهای پلیس شده است و تلاش ها برای بازداشت وی ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1