خبر فوری

 
 
دریابد امجد نیازی: پاکستان قابلیت پاسخ دندان شکن به تجاوزات دشمن را دارد
کد خبر :1616232161

13:24 1399/11/11


برچسب ها : امیر دریابد محمد امجد خان نیازی, رزمایش نظامی, فرمانده نیروی دریایی پاکستان, نیروی هوایی پاکستان,

فرمانده نیروی دریایی پاکستان با بیان اینکه پاکستان کشوری صلح دوست است ابراز داشت: پاکستان قابلیت پاسخ کوبنده و دندان شکن به هرگونه تجاوزات دشمن را داراست.


کراچی: به گزارش راز نیوز| فرمانده نیروی دریایی پاکستان با بیان اینکه پاکستان کشوری صلح دوست است ابراز داشت: پاکستان قابلیت پاسخ کوبنده و دندان شکن به هرگونه تجاوزات دشمن را داراست.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دریابُد محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی پاکستان طی سخنانی در مراسم اختتامیه رزمایش نظامی موسوم به «رباط 2021» خاطر نشان کرد: رزمایش های نظامی از اهمیت خاصی در بهبود استراتژی نظامی برخوردار است.

وی با بیان اینکه پاکستان حامی صلح و ثبات در منطقه و جهان است گفت: پاکستان با این وجود توانایی پاسخ کوبنده و دندان شکن به تجاوزات دشمن را دارد و نیروی دریایی پاکستان نیز همواره در حالت آماده باش برای حفاظت از مرزهای آبی سرزمین خود می باشد.

طبق گفته سخنگوی نیروی دریایی پاکستان، در این رزمایش عملیاتی توانایی های نظامی و مهارت های فنی نیروهای دریایی و هوایی پاکستان مورد محک قرار گرفت و هدف از برگزاری رزمایش های نظامی نیز بررسی توانایی های نظامی و عملیاتی نیروها می باشد.

ارسال نظر

 
1