خبر فوری

 
دریابد امجد خان نیازی فرماندهی نیروی دریایی پاکستان را بر عهده گرفت
کد خبر :863744053

12:01 1399/07/16


برچسب ها : دریابد محمد امجد خان نیازی, ظفر محمود عباسی, نیروی دریایی پاکستان,

دریابد محمد امجد خان نیازی به عنوان بیست و دومین فرمانده نیروی دریایی پاکستان، فعالیت خود را در این نهاد آغاز کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دریابد محمد امجد خان نیازی به عنوان بیست و دومین فرمانده نیروی دریایی پاکستان، فعالیت خود را در این نهاد آغاز کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، با پایان مدت ماموریت دریابد ظفر محمود عباسی در منصب فرماندهی نیروی دریایی پاکستان، دریابد محمد امجد خان نیازی به عنوان فرمانده جدید این نیرو آغاز به کار کرد، بدین ترتیب وی بیست و دومین فردی است که زمام نیروی دریایی پاکستان را بر عهده می گیرد.

بدین منظور مراسم تودیع و معارفه فرمانده پیشین و جدید نیروی دریایی پاکستان با حضور فرماندهان بلندپایه در پایگاه مرکزی این نیرو در اسلام آباد پایتخت پاکستان برگزار گردید.

لازم به ذکر است دریابد  محمد امجد خان نیازی تاکنون فعالیت در چندین منصب و مقام را به سرانجام رسانده و دارای چندین جایزه و نشان افتخار از ابتدای حضور در نیروی دریایی پاکستان تاکنون است.

فرماندهی کالج جنگی نیروی دریایی پاکستان در لاهور، فرماندهی ناوگان نیروی دریایی، فرماندهی نیروی دریایی در کراچی، منشی کل رئیس ستاد نیروی دریایی، معاون آموزش و ارزیابی ستاد نیروی دریایی، مدیر کل اطلاعات نیروی دریایی از جمله سوابق فعالیت های دریابد  محمد امجد خان نیازی در طول حضور در نیروی دریایی پاکستان می باشد.

وی در حال حاضر ریاست ستاد عملیات نیروی دریایی را بر عهده دارد، از جمله افتخارات وی می توان به دریافت نشان افتخار «هلال امتیاز نظامی» و «ستاره بسالت» اشاره نمود.

وی همچنین از سوی فرانسه مفتخر به دریافت نشان مدال شوالیه نیز شد.

ارسال نظر

 
1