خبر فوری

 
درگیری و عملیات گسترده تحریک طالبان با نیروهای ارتش پاکستان در نقاط مختلف ایالت خیبر پختون خوا
کد خبر :1589593622

18:33 1401/10/08


برچسب ها : ارتش پاکستان, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, جنبش طالبان پاکستان, خسارت جانی, خیبرپختون خواه, درگیری مسلحانه,

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان از درگیری گسترده با نیروهای ارتش پاکستان در نقاط مختلف ایالت خیبر پختون خوا و بروز تلفات جانی و خسارت مالی برای ارتش خبر داد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان از درگیری گسترده با نیروهای ارتش پاکستان در نقاط مختلف ایالت خیبر پختون خوا و بروز تلفات جانی و خسارت مالی برای ارتش خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه ای که روز 4 دی ماه آن را منتشر کرد اعلام داشت: امروز یکشنبه نیروهای ارتش پاکستان قصد حمله به مجاهدان در منطقه سمبازا از توباع شهرستان ژوب را داشتند که با اقدام به هنگام مجاهدان ما یک نظامی به نام حق نواز کشته و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی همچنین در بیانیه دیگر خود در روز دوشنبه از حمله تروریست های تحریک طالبان به قلعه نظامی ارتش پاکستان در منطقه کهجوری بخش میرعلی از توابع شهرستان وزیرستان شمالی خبر داد و گفت: در این حمله سه نظامی ارتش پاکستان کشته و زخمی شدند و یک دستگاه دوربین جاسوسی نیز منهدم گردید.

به گفته سخنگوی تحریک طالبان پاکستان در یک عملیات جداگانه عناصر این گروه تروریستی در منطقه تنگی در بخش لدها از توبع شهرستان وزیرستان جنوبی خودروی حامل نظامیان پاکستانی به صورت کامل منهدم گردید و سرنشینان آن نیز کشته و زخمی شدند.

تروریست های تحریک طالبان علاوه بر این یک عضو سازمان استخبارات نظامی(MI) پاکستان به نام علی را در منطقه بخشالی شهر مردان به ضرب گلوله به قتل رساندند.

همچنین در یک اقدام تروریستی دیگر عناصر تحریک طالبان عضو مخفی دایره مبارزه با تروریسم به نام ابراهیم را در منطقه جمرود شهرستان آژانس خیبر هدف تیراندازی قرار دادند که منجر به جراحت وی شد. در حمله تروریست های تحریک طالبان به محله مسکونی نظامیان ارتش پاکستن در شهر وانا مرکز شهرستان وزیرستان جنوبی ایالت خیبر پختون خوا نیز خسارتی به تاسیسات نظامی وارد آمد و چندین نظامی نیز کشته و زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1