خبر فوری

 
درگیری های متعدد میان نیروهای ارتش هند و شبه نظامیان در مناطق شوپیان و اننت ناگ کشمیر اشغالی هند
کد خبر :25839926

18:37 1401/02/21


برچسب ها : پلیس هند, تروریست های لشکر طیبه, درگیری, درگیری مسلحانه, عملیات نیروهای پلیس هند, لشکر طیبه, نیروهای امنیتی هند,

طی درگیری میان نیروهای امنیتی و پلیس هند با شبه نظامیان لشکر طیبه در منطقه دورو بخش اننت ناگ جمو و کشمیر اشغالی هند، 2 شبه نظامی کشته و یک سرباز ارتش هند بر اثر این درگیری مجروح گردید.


کشمیر: به گزارش راز نیوز | طی درگیری میان نیروهای امنیتی و پلیس هند با شبه نظامیان لشکر طیبه در منطقه دورو بخش اننت ناگ جمو و کشمیر اشغالی هند، 2 شبه نظامی کشته و یک سرباز ارتش هند بر اثر این درگیری مجروح گردید.

بر اساس جزئیات، نیروهای امنیتی و پلیس هند با وجود اطلاعاتی مبنی بر حضور شبه نظامیان در منطقه دورو، عملیات مشترکی آغاز و منطقه را محاصره کردند که در نتیجه آن دو تن از اعضای گروه تروریستی لشکر طیبه به هلاکت رسیدند بطوری که یک سرباز ارتش هند طی این درگیری زخمی شد.

پلیس هویت تروریست های لشکر طیبه را فاش نکرد اما به گفته منابع محلی، عارف حسن فرزند غلام حسن شیخ ساکن هیوارد کپرن ویری ناگ و سهیل احمد اوگام ساکن کولگام در این محاصره حضور داشتند همچنین یک افسر ارتش به نام پرم جیت سینگ نیز طی تبادل تیراندازی زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

از سوی دیگر، به گفته پلیس کشمیر، نیروهای پلیس و امنیتی هند پس اطلاع یافتن از حضور چند شبه نظامی در منطقه انکاوتونتر بخش شوپیان، عملیات محاصره و جستجو خود را جهت پاکسازی شبه نظامیان از منطقه آغاز کردند.

در ادامه، پس از نزدیک شدن نیروهای امنیتی هند به شبه نظامیان، درگیری آغاز شد که در نتیجه آن یک سرباز ارتش هند و دو فرد غیر نظامی به نام های دانشجو شاهد دار فرزند عبدالغنی دار و شعیب احمد فرزند محمد یونس ساکنان منطقه پاندوشن زخمی و به بیمارستان منتقل شدند که بر اثر جراحت شدید، شاهد دار جان خود را از دست داد.

به گفته پلیس، درگیری تا نیمه شب ادامه داشت که در همین حال، شبه نظامیان از تاریکی شب استفاده کرده و پا به فرار گذاشتند.

ارسال نظر

 
1