خبر فوری

 
 
درگیری نیروهای امنیتی پاکستان در وزیرستان جنوبی و دیره اسماعیل خان با عناصر تروریستی
کد خبر :843822212

14:03 1399/06/05


برچسب ها : ارتش پاکستان, سازمان مبارزه با تروریسم, سپاه مرزی,

طی درگیری های پیش آمده میان نیروهای امنیتی پاکستان در وزیرستان جنوبی و دیره اسماعیل خان، دو نیروی نظامی جان باخته و چهار تن نیز زخمی شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| طی درگیری های پیش آمده میان نیروهای امنیتی پاکستان در وزیرستان جنوبی و دیره اسماعیل خان، دو نیروی نظامی جان باخته و چهار تن نیز زخمی شدند.

طبق گزارش سازمان مبارزه با تروریسم، نیروی پلیس طی اطلاع از حضور عناصر مسلح در منطقه ظفر آباد از دیره اسماعیل خان عملیاتی را انجام داد که با درگیری مسلحانه میان دو طرف مواجه شد. طی این درگیری درپی زخمی شدن جلیل خان معاون سرپرست پلیس و رفیع الله سرباز، عناصر مسلح با ترک مخفیگاه، به سمت جنگل فرار کردند. در این عملیات چندین فرد مشکوک دستگیر شدند. عملیات پس از متواری شدن عناصر همچنان تا چندین ساعت با شرکت چندین تیم ادامه داشت.

 

از طرفی طی درگیری میان نیروهای امنیتی با عناصر تروریستی در منطقه ماسپ میله بخش لدها از وزیرستان جنوبی، دو نیروی سپاه مرزی ارتش جان باخته و دو تن نیز زخمی شدند درحالیکه ارتش مدعی شد یکی از عناصر شبه نظامی را به هلاکت رسانده و یک فرد را در وضعیت زخمی دستگیر کرده است.

گفتنی است قبل از این تحریک طالبان پاکستان مسئولیت عملیات های تروریستی علیه نظامیان ارتش پاکستان در وزیرستان جنوبی را برعهده می گرفت.

ارسال نظر

 
1