خبر فوری

 
درگیری میان نیروهای پلیس هند و تروریست های لشکر طیبه در مناطق اننت ناگ و کولگام
کد خبر :1969273267

16:09 1401/01/20


برچسب ها : اننت ناگ, پلیس کشمیر, تروریست های لشکر طیبه, جامو و کشمیر, شهرستان کولگام, لشکر طیبه, نیروهای امنیتی هند, هلاکت, هلاکت تروریست ها,

در مناطق اننت ناگ و کولگام واقع در کشمیر جنوبی دو درگیری جداگانه میان نیروهای امنیتی هند و شبه نظامیان لشکر طیبه رخ داد.


 

کشمیر: به گزارش راز نیوز | در مناطق اننت ناگ و کولگام واقع در کشمیر جنوبی دو درگیری جداگانه میان نیروهای امنیتی هند و شبه نظامیان لشکر طیبه رخ داد که در نتیجه آن یک فرمانده تروریستی هلاک و 2 سرباز پلیس زخمی شدند.

بر اساس جزئیات، طی درگیری میان نیروی های امنیتی هند و شبه نظامیان لشکر طیبه در روستای سرهامه منطقه بجهباره بخش اننت ناگ یک عنصر تروریستی لشکر طیبه به هلاکت رسید بطوری که تاکنون عملیات جستجو در منطقه جاری می باشد.

به گفته پلیس کشمیر، فرمانده کشته شده لشکر طیبه نثار احمد دار، ساکن منطقه ردوانی بهاله بخش کولگام شناسایی شده است.

به گزارش پلیس، پلیس و نیروهای امنیتی منطقه را در طول شب محاصره کردند و پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر مخفی شدن شبه نظامیان در روستای سرهامه منطقه بجهباره بخش جنوب کشمیر، عملیات جستجو را آغاز کردند.

عناصر تروریستی که در محاصره نیروهای امنیتی قرار گرفته بودند، بی رویه به سوی نیروهای امنیتی تیراندازی و تمام تلاش خود را برای فرار کردند، اما اقدام موثر نیروهای امنیتی اجازه فرار را نداد و درگیری میان آنها رشدت یافت. بدین ترتیب، دولت هند بنابر احتیاط، خدمات اینترنت تلفن همراه را در چندین منطقه از بخش اننت ناگ مسدود کرده است.

از سوی دیگر، در منطقه پوره بخش کولگام کشمیر جنوبی، میان تروریست های لشکر طیبه و پلیس درگیری رخ داد که در نتیجه، 2 تن از سربازان پلیس مجروح گشته و شبه نظامیان موفق به فرار شدند.

به گفته سخنگوی پلیس، نیروهای امنیتی پس س از دریافت اطلاعاتی مبنی بر مخفی شدن شبه نظامیان در منطقه پوره بخش کولگام کشمیر جنوبی ، عملیات جستجو و محاصره را آغاز کردند که در همین حال، شبه نظامیان شروع به تیراندازی علیه نیروهای پلیس کردند که منجر به درگیری میان دو طرف گردید.

ارسال نظر

 
1