خبر فوری

 
 
درگیری میان نیروهای امنیتی پاکستان و افراد مسلح در منطقه آواران بلوچستان
کد خبر :851397894

09:59 1398/04/22


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, درگیری, گروه های آزادی خواه بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

پس از محاصره مخفیگاه افراد مسلح در منطقه کوهستانی آواران توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان ، افراد مسلح اقدام به تیراندازی نمودند که این تیراندازی منجر به درگیری میان دو طرف شد.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز منابع محلی از درگیری میان نیروهای امنیتی ارتش پاکستان و افراد مسلح در منطقه آواران بلوچستان خبر داده اند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، پس از محاصره مخفیگاه افراد مسلح در منطقه کوهستانی آواران توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان ، افراد مسلح اقدام به تیراندازی نمودند که این تیراندازی منجر به درگیری میان دو طرف شد.

طبق اعلام منابع آگاه این درگیری تا ساعت ها میان دو طرف ادامه یافت و در آن از انواع سلاح های سبک و سنگین استفاده شده است.

منابع محلی از کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در جریان این درگیری خبر داده اند، مجروحین این درگیری جهت درمان به بیمارستان انتقال داده شده اند.

همچنین خبرها حاکی از کشته شدن یکی از افراد مسلح در جریان این درگیری است.

تاکنون هیچ بیانیه ای در خصوص جزئیات تلفات جانی این درگیری از سوی نیروهای امنیتی ارتش پاکستان و یا گروه های مسلح آزادی خواه بلوچ منتشر نگردیده است.

خبر تکمیلی:

جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای در این خصوص اعلام نمود در حمله نیروهای امنیتی پاکستان به مخفیگاه این گروه، یکی از جنگجویان این گروه جان باخته است.

گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این باره اظهار داشت: نیروهای امنیتی ارتش پاکستان روز گذشته با محاصره یکی از مخفیگاه های ما در کوههای قندهار منطقه کندهار از توابع آواران، قصد هدف قرار دادن جنجگویان ما را داشتند که واکنش جبهه آزادی بخش بلوچستان منجر به درگیری میان دو طرف شد.

وی افزود: در این درگیری ها یکی از جنگجویان ما به نام امتیاز بلوچ معروف به کامرید جان باخت و دیگر نیروهای ما موفق به فرار از محاصره نیروهای امنیتی ارتش پاکستان شدند، در این درگیری تعداد زیادی از نیروهای امنیتی نیز کشته و زخمی شدند.

وی گفت: امتیاز بلوچ از سال 2015 میلادی با عضویت در جبهه آزادی بخش بلوچستان، در حال نبرد مسلحانه برای آزادی بلوچستان است، وی یکی از نیروهای زبده و زحمتکش ما بود و در عملیات های مختلف علیه نیروهای امنیتی نقش داشته است.

ارسال نظر

 
1