خبر فوری

 
 
درگیری میان نیروهای افغانستان و تروریست های طالبان / کشته شدن دو نیروی آمریکایی
کد خبر :1283541584

17:03 1398/04/05


برچسب ها : ارتش, افغانستان, تروریست, تروریسم, طالبان,

درپی درگیری های میان نیروهای امنیتی افغانستان و گروه تروریستی طالبان در استان های قندهار و فرح، 78 تن از عناصر تروریستی این گروه هلاک شدند.


کابل: به گزارش راز نیوز، درپی درگیری های میان نیروهای امنیتی افغانستان و گروه تروریستی طالبان در استان های قندهار و فرح، 78 تن از عناصر تروریستی این گروه هلاک شدند.
وزارت دفاع افغانستان در بیانیه ای طی اشاره به درگیری های میان نیروهای امنیتی افغان و طالبان در منطقه بالا بولوک استان فرح، از هلاکت 70 طالبان و زخمی شدن 23 تن دیگر خبر داد. وی افزود، طی درگیری در قندهار نیز هشت طالبان هلاک و 3 تن دیگر زخمی شدند.

مأموریت حمایت قاطع ناتو امروز (چهارشنبه) از کشته شدن دو سرباز امریکایی در افغانستان، خبر داد.

با کشته شدن این سربازان، شمار تلفات نیروهای امریکایی در سال جاری میلادی، به شش تن می‌رسد. از سال 2015 میلادی تاکنون، 65 سرباز آمریکایی در رویدادهای جداگانه در افغانستان، کشته شده‌اند. طالبان مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.

 

در پی حمله طالبان در منطقه "گلران" استان هرات واقع در غرب افغانستان دست کم هشت تن از نیرو های نظامی جان باخته و 16 تن دیگر زخمی شدند.
مقام‌های محلی هرات با تایید حمله طالبان، بیان داشتند، دست‌کم چهار سرباز پلیس و چهار سرباز ارتش ملی کشته، سه سرباز زخمی و پنج سرباز ارتش اسیر شده‌اند.

ارسال نظر

 
1