خبر فوری

 
درگیری میان طالبان خوب و بد در بنون 2 کشته برجای گذاشت
کد خبر :55099304

14:54 1399/04/08


برچسب ها : ارتش پاکستان, طالبان,

طی درگیری میان شبه نظامیان طالبان تحت حمایت ارتش پاکستان و گروه طالبان مخالف ارتش در بنون، 2 شبه نظامی کشته و 3 تن نیز زخمی شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| ساعت 6 صبح امروز (یکشنبه) درگیری میان طالبان خوب و بد در محله پچکی منطقه جانی خیل استان بنون هنگامی رخ داد که شبه نظامیان طالبان در حال عبور از این مسیر بودند. عناصر تروریستی طالبان تسلیم شده و تحت حمایت ارتش پاکستان(خوب)، طی کمینی شبه نظامیان طالبان (بد) را هدف تیراندازی قرار دادند که طی این درگیری، 2 تن از عناصر گروه آدم خان تحت حمایت ارتش پاکستان، به هلاکت رسیده و 3 تن نیز زخمی شدند، درحالیکه آمار تلفات شبه نظامیان طالبان (بد) تاکنون بدست نرسیده است. در حین درگیری، کاروان نظامیان ارتش پاکستان نیز با وارد شدن به معرکه، شبه نظامیان طالبان (بد) را هدف قرار دادند. ناگفته نماند قبل از این نیز چنین درگیری هایی میان دو گروه مخالف ارتش و تحت حمایت ارتش پاکستان در مناطق وزیرستان شمالی و بنون رخ داده اند.

شایان ذکر است پاکستان عناصر تروریستی طالبانی که خود را تسلیم ارتش پاکستان کرده اند را با عنوان "طالبان خوب" و گروه تروریستی طالبانی را که همچنان به عملیات های نظامی خود علیه ارتش پاکستان و گروه های تحت حمایت آن ادامه می دهند را "طالبان بد" معرفی می کند.

ارسال نظر

 
1