خبر فوری

 
درگیری مرزی میان پاکستان و افغانستان در پی مداخله مرزبانان افغان در روند حصارکشی در مرز مشترک چمن
کد خبر :1048162921

12:47 1400/02/07


برچسب ها : ارتش افغانستان, ارتش پاکستان, پاکستان و افغانستان, حصارکشی, مرز پاکستان و افغانستان, مرز چمن, نیروهای مرزبانی افغانستان, نیروهای مرزبانی پاکستان,

منابع آگاه از درگیری میان مرزبانان پاکستان و افغانستان در منطقه مرزی کلی لقمان بخش چمن واقع در ایالت بلوچستان خبر دادند و مدعی شدند این درگیری در نتیجه مداخله نیروهای مرزبانی افغان در روند حصارکشی در مرز رخ داده است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| منابع آگاه از درگیری میان مرزبانان پاکستان و افغانستان در منطقه مرزی کلی لقمان بخش چمن واقع در ایالت بلوچستان خبر دادند و مدعی شدند این درگیری در نتیجه مداخله نیروهای مرزبانی افغان در روند حصارکشی در مرز رخ داده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، منابع آگاه وابسته به مقامات امنیتی پاکستان مدعی شدند در پی مداخله نیروهای مرزبانی افغان در روند حصارکشی در منطقه کلی لقمان واقع در مرز مشترک پاکستان و افغانستان، نیروهای دو طرف وارد درگیری با یکدیگر شده اند.

طبق گفته منابع آگاه، مرزبانان افغان با مداخله در روند حصارکشی در مرز مشترک سعی نمودند با کندن حصارهای نصب شده آن را به همراه خود ببرند.

گفتنی است در پی درگیری میان نیروهای مرزبانی پاکستان و افغانستان مرز هرگونه رفت و آمد از طریق گذرگاه مرزی باب دوستی متوقف گردید، مقامات مرزبانی دو کشور با برگزاری نشست فوری مشترک مسائل مورد مناقشه مورد حل و فصل قرار گرفت و روند حصارکشی نیز از سرگرفته شد.

ارسال نظر

 
1