خبر فوری

 
 
درگیری جبهه آزادی بخش بلوچستان با نیروهای امنیتی در منطقه واشک بلوچستان
کد خبر :342930177

15:56 1398/03/04


برچسب ها : بلوچستان, پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, دفاع مسلحانه, واشک,

گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان اعلام کرد در تاریخ 30 اردیبهشت 1398 در منطقه راغی کلان استان واشک بلوچستان بین افراد گروه افراطی مذهبی "دفاع مسلحانه" و شبه نظامیان جبهه آزادی بخش بلوچستان درگیری صورت گرفت.


 

واشک: به گزارش راز نیوز، گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان اعلام کرد در تاریخ 30 اردیبهشت 1398 در منطقه راغی کلان استان واشک بلوچستان بین افراد گروه افراطی مذهبی "دفاع مسلحانه" و شبه نظامیان جبهه آزادی بخش بلوچستان درگیری صورت گرفت. گروه افراطی مذهبی "دفاع مسلحانه" از حمایت نیروهای امنیتی برخوردار هستند به همین خاطر نیروهای امنیتی برای پشتیبانی از این گروه به محل حادثه رسیدند در حالی که شبه نظامیان بلوچ که در نزدیکی محل درگیری وجود داشتند برای حمایت از شبه نظامیان بلوچ به محل حادثه رسیدند که پس از آن درگیری شدیدی تا یک ساعت و نیم رخ داد. در این درگیری آسیب شدید مالی و جانی به نیروهای امنیتی وارد شد در حالی که شبه نظامیان جبهه آزادی بخش بلوچستان بدون هیچ آسیبی محل حادثه را ترک کردند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد پیش از این بارها میان شبه نظامیان بلوچ و گروهای مذهبی تحت حمایت نیروهای امنیتی درگیری رخ داده است. این گروه مذهبی با فرماندهی علی حیدر محمد حسنی در حال انجام فعالیت است.

قابل ذکر است خبرگزاری های محلی بلوچستان قبل از این نیز در خبرهای خود مدعی درگیری شبه نظامیان بلوچ با گروه های تروریستی مذهبی در بلوچستان همچون داعش که مورد حمایت نیروهای ارتش پاکستان هستند، شده اند.

ارسال نظر

 
1