خبر فوری

 
 
درگیری ارتش آزادی بخش بلوچستان با نیروهای ارتش پاکستان
کد خبر :1487357691

17:02 1397/10/21


برچسب ها : ارتش, بلوچستان, پاکستان,

روز گذشته در منطقه لجی استان خاران ایالت بلوچستان درگیری میان نیروهای ارتش پاکستان و ارتش آزادی بخش بلوچستان بوجود آمد که این درگیری موجب جان باختن و زخمی شدن تعدادی از نیروهای دو طرف شد .


 

به گزارش راز نيوز، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچستان BLA از طریق برقراری تماس تلفنی و مصاحبه با رسانه ها گفت : روز گذشته نیروهای ما با ارتش پاکستان در منطقه لجی استان خاران وارد درگیری شدند، که این درگیری موجب جان باختن و زخمی شدن تعدادی از نیروهای ارتش پاکستان و وارد شدن خسارات مالی به آنها نیز شد.

وی ابراز داشت که این درگیری به مدت 6 ساعت به طول انجامید که پس از ساعات ابتدایی آغاز درگیری میان دو طرف، هلیکوپتر های جنگی ارتش ، کماندوهای ویژه SSG را در منطقه پیاده کردند که این امر موجب محاصره شدن شبه نظامیان شد. ناگفته نماند که طی درگیری ها دو تن از شبه نظامیان ارتش آزادی بخش بلوچستان نیز جان خود را از دست داند.


جیئند بلوچ با اشاره به یکی از جان باختگان این گروه اظهار داشت که وی از سال 1384 وارد BLA و جنبش آزادی بلوچستان شده بود. وی در پایان اظهار داشت که ارتش آزادی بخش بلوچستان به زودی طعم محاکمه سخت را به افراد مخبری که برای ارتش پاکستان جاسوسی می کنند را خواهد چشاند.

ارسال نظر

 
1