خبر فوری

 
 
درگیری 14 ساعته میان نیروهای امنیتی و تروریست ها در شهر پیشاور پاکستان
کد خبر :76368185

09:47 1398/01/27


برچسب ها : پلیس پیشاور, تروریست, درگیری,

نیروهای امنیتی از 14 ساعت گذشته در حال درگیری با تروریست ها در فاز 7 منطقه حیات آباد شهر پیشاور هستند و تاکنون یک نیروی پلیس در این درگیری ها جان باخته است.


 

پیشاور: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری جیو، نیروهای امنیتی از 14 ساعت گذشته در حال درگیری با تروریست ها در فاز 7 منطقه حیات آباد شهر پیشاور هستند و تاکنون یک نیروی پلیس در این درگیری ها جان باخته است.

مقامات پلیس و دولت محلی خیبر پختون خواه با تایید این موضوع، خبر دادند درگیری میان دو طرف در حوالی ساعت 9 شب گذشته آغاز گردیده و تاکنون نیز ادامه دارد.

طبق گزارشات واصله تعداد 6 الی 7 نفر در مخفیگاه تروریست ها حضور دارند.

شوکت یوسفزئی وزیر اطلاع رسانی دولت محلی ایالت خیبر پختون خواه در این خصوص خبر داد: پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر طراحی عملیاتی ترور یک قاضی و رئیس پلیس در منطقه حیات آباد، نیروهای پلیس با محاصره منطقه عملیات علیه تروریست ها را آغاز کردند.

طبق گفته وزیر محلی اطلاع رسانی، نیروهای کمکی پلیس و ارتش برای مقابله با تروریست ها در منطقه حضور یافته اند، اما با توجه به اطلاعاتی مبنی بر مجهز بودن تروریست ها به یک جلیقه انفجاری، این عملیات برای مدتی متوقف شده و نیروهای امنیتی بر اساس استراتژی و تاکتیک در حال پیشبرد این عملیات هستند.

وی خبر داد طبقات زیرین این ساختمان مورد پاکسازی قرار گرفته است و تروریست ها با حضور در طبقات فوقانی ساختمان در حال تیراندازی به سمت نیروهای امنیتی هستند.

وی همچنین از جان باختن یک نیروی پلیس و مجروح شدن 3 تن دیگر در این عملیات خبر داد و گفت: پس از یورش نیروهای پلیس به داخل ساختمان، تروریست ها اقدام به تیراندازی نمودند که در نتیجه آن یک نیروی پلیس جان باخت.

وی گفت:یکی از تروریست ها نیز در این عملیات به هلاکت رسیده است.

این در حالی است که یک افسر مرکز پلیس تتارای پیشاور از هلاکت 2 تروریست در جریان این درگیری ها خبر میدهد.

رئیس پلیس قاضی جمیل الرحمن که فرماندهی این عملیات را بر عهده دارد درباره این درگیری خبر داد: این عملیات بر اساس اطلاعات محرمانه صورت گرفته است و نیروهای پلیس ساختمان را تحت محاصره خود درآورده اند، وی تاکید کرد در این عملیات هیچ فردی به گروگان گرفته نشده است.

ارسال نظر

 
1