خبر فوری

 
 
درخواست پاکستان از اتحادیه اروپا برای تقویت بیشتر همکاری های تجاری
کد خبر :475575245

19:44 1399/07/16


برچسب ها : اتحادیه اروپا, پاکستان, پاکستان و اتحادیه اروپا, سهیل محمود, معاون وزیر امور خارجه پاکستان,

سهیل محمود معاون وزیر امور خارجه پاکستان طی سخنرانی در ششمین مرحله از کنفرانس مجازی با محوریت "گفتگوی سیاسی پاکستان-اتحادیه اروپا"، تمایل پاکستان برای تقویت بیشتر همکاری ها در زمینه های تجارت و دیگر امور را ابراز داشت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سهیل محمود معاون وزیر امور خارجه پاکستان طی سخنرانی در ششمین مرحله از کنفرانس مجازی با محوریت "گفتگوی سیاسی پاکستان-اتحادیه اروپا"، ضمن ابراز تمایل پاکستان برای تقویت بیشتر همکاری ها در زمینه های تجارت، سرمایه گذاری، آموزش، علم و فناوری، روابط عمومی، حقوق بشر و اقدام توسعه، در زمینه عملکرد پاکستان برای مبارزه با مهاجرت غیرقانونی و تروریسم توضیحاتی ارائه کرد و بر لزوم زمینه سازی برای مهاجرت قانونی تاکید کرد.

معاون وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه این گفتگو پس از پذیرفتن اهمیت وضعیت GSP plus سودمند اعطا شده از سوی اتحادیه اروپا به پاکستان، گزارشی از اقدامات غیر قانونی و ضد بشری هند در جامو و کشمیر، تغییر ساختار جمعیت و خطرات امنیتی موجود درپی اقدامات هند، ارائه کرد. وی بر اهمیت جامعه جهانی برای برداشتن گام هایی جهت حل مسالمت آمیز نقض حقوق بشر در کشمیر براساس قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد و آرمان های مردم کشمیر، تاکید کرد.

گفتنی است انریکا مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اروپا، رهبری هیئت اتحادیه اروپا را در این نشست مجازی بر عهده داشت.

ارسال نظر

 
1