خبر فوری

 
 
درخواست وزیر امور خارجه پاکستان برای برخورد شدید با عامل قتل خانواده مسلمان پاکستانی در کانادا
کد خبر :766790243

10:50 1400/03/19


برچسب ها : اسلام هراسی, پاکستان و کانادا, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان, کمیساریای عالی کانادا,

وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با کمیساریای عالی کانادا در اسلام آباد ضمن محکوم نمودن شدید حمله به خانواده مسلمان پاکستانی مقیم کانادا خواستار شناسایی و مجازات فوری عامل این حمله وحشیانه و تروریستی شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با کمیساریای عالی کانادا در اسلام آباد ضمن محکوم نمودن شدید حمله به خانواده مسلمان پاکستانی مقیم کانادا خواستار شناسایی و مجازات فوری عامل این حمله وحشیانه و تروریستی شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرکار خانم ویندی گلمور کمیساریای عالی کانادا در اسلام آباد روز گذشته با حضور در محل وزارت امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار نمود.

طبق بیانیه وزارت امور خارجه پاکستان، دو طرف در این دیدار به بررسی حادثه دردناک حمله به یک خانواده مسلمان پاکستانی مقیم کانادا، گسترش اسلام هراسی در غرب و دیگر مناسبات دوجانبه پرداختند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار ابراز داشت: از فاجعه پیش آمده برای خانواده پاکستانی مقیم کانادا ناراحت و متاسف هستیم، قتل یک خانواده مسلمان پاکستانی الاصل نمونه ای بارز از تروریسم و اسلامی هراسی است.

وی با تمجید از واکنش مثبت جستن ترودو نخست وزیر کانادا در قبال این حادثه ابراز داشت: گسترش وقایع خشونت آمیز علیه مسلمانان در غرب نشان دهنده وجود اسلام هراسی است.

وزیر امور خارجه پاکستان با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات موثر در سطح جهانی برای مقابله با اسلام هراسی خاطرنشان کرد: عمران خان نخست وزیر و بنده به عنوان وزیر امور خارجه در سطوح مختلف بین المللی همواره علیه گسترش موج اسلام هراسی به فعالیت پرداخته ایم.

سرکار خانم ویندی گلمور کمیساریای عالی کانادا نیز در این دیدار وزیر امور خارجه پاکستان را از بیانیه های رابرت فورد نخست وزیر انتاریو و جستن ترودو نخست وزیر کانادا در محکومیت این فاجعه دردناک آگاه ساخت.

ارسال نظر

 
1