خبر فوری

 
درخواست همکاری رئیس جمهور آمریکا از نخست وزیر پاکستان برای مذاکرات صلح افغانستان
کد خبر :645902867

12:44 1397/09/12


برچسب ها : آمریکا, افغانستان, پاکستان, دونالد ترامپ, عمران خان,

عمران خان نخست وزیر پاکستان خبر داده است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا طی نامه ای از وی خواستار همکاری پاکستان برای ایجاد زمینه مذاکرات صلح افغانستان شده است.


 

اسلام آباد:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری جیو،عمران خان نخست وزیر پاکستان خبر داده است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا طی نامه ای از وی خواستار همکاری پاکستان برای ایجاد زمینه مذاکرات صلح افغانستان شده است.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی خبرگزاری جیو،حامد میر خبرنگار جیو مدعی شده است که عمران خان نخست وزیر پاکستان در گفتگو با وی خبر داده است که امروز صبح، نامه ای از سوی رئیس جمهور آمریکا دریافت شده است که از پاکستان درخواست نموده است برای ایجاد زمینه مذاکرات صلح افغانستان، همکاری نماید و پاکستان نیز تمامی تلاش های خود را در این زمینه انجام خواهد داد.

عمران خان نخست وزیر پاکستان در ادامه افزود:تماس های در این رابطه میان مقامات آمریکا و پاکستان صورت گرفته است و نماینده خصوصی آمریکا در امور افغانستان نیز به پاکستان سفر خواهد داشت و ما برای برپایی امنیت در افغانستان تمامی تلاش های خود را انجام خواهیم داد.

وی گفت:ما در گذشته روابط خود را بر مبنای عذرخواهی و پوزش بنا نهادیم، اما اکنون که ما به مواضع آمریکا پاسخ قاطع داده ایم،رئیس جمهور آمریکا با ارسال نامه ای از ما درخواست همکاری در بحران افغانستان را نموده است و ما تمامی تلاش های خود را خواهیم نمود تا آنچه که از ما بر می‌آید را انجام دهیم.

ارسال نظر

 
1