خبر فوری

 
 
درخواست های بلاول بوتو از دولت فدرال پاکستان
کد خبر :710589882

20:46 1397/12/25


برچسب ها : پاکستان, تروریست, تروریسم, دولت فدرال, سند, طالبان,

رئیس حزب پیپلزپارتی پاکستان PPP طی درخواستی از دولت فدرال پاکستان، خواستار تشکیل کمیته مشترک امنیت ملی پارلمان، عمل به دستورات سازمان پاسخگویی ملی (نیب) و جدایی دولت از گروه های تروریستی شد.


 

به گزارش راز نیوز، رئیس حزب پیپلزپارتی پاکستان PPP طی درخواستی از دولت فدرال پاکستان، خواستار تشکیل کمیته مشترک امنیت ملی پارلمان، عمل به دستورات سازمان پاسخگویی ملی (نیب) و جدایی دولت از گروه های تروریستی شد. وی افزود : در حالی که برای گروه تروریستی همچون طالبان دستور به تفاهم سیاسی می دهید، چرا باید آصف علی زرداری در تماس تلفنی محکوم شود ؟ دولت نمی تواند در زمینه سیاسی با ما مبارزه کند.

وی طی سخنرانی در اجلاس شورای ایالت سند از در خطر بودن دموکراسی، حقوق بشر و سیستم اقتصادی در پاکستان گفت و اظهار داشت : این درحالی است که دولت، دولتی انتخاب شده با آرای مردمی است. مسئله ربوده شدن افراد، مسئله ای بزرگ است که حزب ما درحال انجام اقداماتی در این زمینه است. مردم درحال غرق شدن در سونامی گرانی هستند.
بوتو طی وارد کردن اتهاماتی به دولت فدرال پاکستان، گفت : نخست وزیر توانائی ابراز بیانیه ای برخلاف گروه های ممنوعه و مودی را ندارد. نخست وزیر نتوانست در زمان انتخابات نیز درکنار مردم در انتخابات حضور يابد، زیرا وی با همکاری گروه های ممنوعه توانسته در انتخابات پیروز شود. ما از دولت فدرال خواستار اجرای 3 درخواست خود هستیم. چرا دولت درحالی که می تواند علیه افرادی همچون زرداری و آقا سراج درانی سخنگوی مجلس اقداماتی همچون یورش به خانه و دستگیری سراج درانی انجام دهد، چنین اقداماتی را علیه رهبران گروه های ممنوعه انجام نمی دهد؟ شما نمی توانید در زمینه سیاسی با ما مبارزه کنید، اینها از من نیز بیمناک هستند و نمی توانند شاهد حضور من در مجلس باشند .

ارسال نظر

 
1