خبر فوری

 
 
درخواست مجدد نیرو از پاکستان توسط ماموریت صلح سازمان ملل متحد
کد خبر :666452893

10:24 1398/01/28


برچسب ها : سازمان ملل متحد, ماموریت صلح,

ماموریت صلح سازمان ملل متحد بار دیگر از پاکستان درخواست نیرو نمود./20 درصد این فهرست را نیروهای زن تشکیل خواهند داد و روند آموزش 500 نیروی منتخب در تیر و مرداد سال جاری آغاز خواهد شد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری ARY، ماموریت صلح سازمان ملل متحد بار دیگر از پاکستان درخواست نیرو نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، پس از درخواست نیرو از سوی ماموریت سازمان ملل متحد، وزارت کشور پاکستان فهرست جدیدی را از افسران و نیروهای پلیس را تهیه نمود.

در این فهرست، اسامی نیروهای پلیس از اسلام آباد، کشمیر و گلگیت بلتستان نیز گنجانده شده است، همچنین 20 درصد این فهرست را نیروهای زن تشکیل خواهند داد و روند آموزش 500 نیروی منتخب در تیر و مرداد سال جاری آغاز خواهد شد.

در فهرست ارائه شده نیروهای پلیس به سازمان ملل متحد، تعداد 197 نفر از پلیس ایالت پنجاب، 153 نفر از ایالت سند، 72 نفر از ایالت خیبر پختون خواه، 36 نفر از ایالت بلوچستان حضور دارند.

همچنین از شهر اسلام آباد نیز تعداد 12 نیروی پلیس، 8 نفر از منطقه کشمیر و 6 نفر نیز از منطقه گلگیت بلتستان برای حضور در ماموریت صلح سازمان ملل متحد منتخب شده اند.

علاوه بر این تعداد 16 نفر نیز از دیگر سازمان های پاکستان از جمله پلیس بزرگراه، آژانس فدرال تحقیقات پاکستان(FIA)، سازمان بازرسی ملی پاکستان(NAB) و ... در این فهرست حضور دارند، هیئت سازمان ملل متحد برای سنجش این افراد در تیر ماه به پاکستان خواهند آمد.

ارسال نظر

 
1