خبر فوری

 
درخواست سراج الحق از طالبان: برای داخل شدن به شهر ها به صورت امن و صلح آمیز وارد شوید
کد خبر :947305657

14:07 1400/05/18


برچسب ها : امیر جماعت اسلامی, پاکستان و افغانستان, تروریست, تروریسم, سناتور سراج الحق, طالبان افغانستان,

سناتور سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان در نشست مطبوعاتی در پاسخ به سوالی گفت: از طالبان درخواست می کنم تا به جای استفاده از زور اسلحه جهت فتح شهرها به صورت صلح آمیز وارد آن مناطق شوند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سناتور سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان در نشست مطبوعاتی در پاسخ به سوالی با بیان اینکه از طالبان درخواست می کنم تا به جای استفاده از زور اسلحه جهت فتح شهرها به صورت صلح آمیز وارد آن مناطق شوند، افزود: افغانستان با خطر جدی جنگ داخلی روبرو است. طالبان با تمامی جناح ها مذاکرات کنند، جماعت اسلامی برای صلح در افغانستان عملکرد طولانی انجام داده و اکنون نیز به وظایف خود عمل خواهد کرد.

وی در ادامه همچون گذشته ضمن انتقاد از دولت فدرال پاکستان و ضعیف عنوان کردن عملکرد این دولت، گفت: در مدت سه سال دولت، تورم و بیکاری افزایش یافته و مافیا ها نیز تقویت شده اند، مافیا های آرد، شکر، بنزین، مواد مخدر و زمین به نوبه خود به صورت نوبتی کشور را تحت فشار قرار دادند. ملت در دوره حکومت حزب تحریک انصاف PTI، دیگر توانایی تحمل این همه تورم را ندارد، جوانانی که مدارک عالی دارند با خسته شدن از بیکاری درحال به آتش کشیدن مدارک عالی خود هستند و خود را به عنوان سربار تصور می کنند. وی افزود: انواع مافیا ها در راولپندی وجود دارند، اماکن و مقر های بزرگ مواد مخدر وجود دارد و شبکه فروش مواد مخدر در راولپندی در سطح کوچه، خیابان و محله ها گسترش یافته است، حتی دختران دبستانی نیز از مواد مخدر در امان نیستند.

وی افزود: تمامی خسارات محدودیت های اعمال شده در اثر کرونا متوجه قشر فقیر جامعه بود، کمک های بزرگ کشورهای دیگر کجا رفت؟ پکیج های بزرگ اقتصادی کرونا به کارخانه های سرمایه داران بزرگ داده شد.

ارسال نظر

 
1